Overføringsdato

Her finner du nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt overføringsdato.

Hva er overføringsdato?

Overføringsdato er datoen og tidspunktet nummeret og abonnementet ditt blir aktivt hos oss. I velkomst e-post og bestillingsbekreftelse vil overføringsdato stå oppgitt.

 

Kan jeg velge dato dere overfører nummeret mitt?

Ved bestilling settes dato for overføring automatisk seks dager frem i tid, men du kan endre denne og velge en dato selv ved å ta kontakt med kundesenteret vårt.

 

Hvis du har bestilt abonnement med Hente-SIM må du hente ut SIM-kortet og aktivere det via Mine Sider eller Talkmore-appen for å sette i gang overføringen. Du vil etter SIM-kort er aktivert få oppgitt overføringsdato.

 
Merk: Vi kan tidligst sette dato for overføring to virkedager fra du tar kontakt med oss. 

Sier dere opp abonnementet hos nåværende operatør?

Ja, ved overføring av nummeret ditt til oss sier vi automatisk opp abonnement hos tidligere operatør når abonnementet ditt aktiveres.

 

Merk: Ikke si opp nummeret ditt selv hos nåværende operatør da vi ikke har mulighet til å overføre et oppsagt nummer.

Fant du det du lette etter?

Din første faktura

Som ny kunde er det helt normalt å ha noen spørsmål rundt faktura, her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om første faktura fra oss.

Les mer

Nytt nummer

Her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om bestilling av nytt nummer.

Les mer

BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.