Nytt nummer

Her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om bestilling av nytt nummer.

Hvordan bestiller jeg helt nytt nummer?

Ved bestilling av abonnement får du valget mellom å opprette helt nytt nummer, eller beholde nummeret du har hos en annen operatør. Her velger du helt nytt nummer og det tildeles da automatisk et tilfeldig nytt nummer.

 

Koster det noe å bestille nytt nummer?

Bestilling av nytt nummer er kostnadsfritt og du velger selv hvilket abonnement du ønsker.

 

Kan jeg velge et nummer?

Når du bestiller vanlig, kostnadsfritt nytt nummer tildeles det automatisk et nummer. Dersom du ønsker å velge et nummer med spesifikk nummerserie kan du mot avgift bestille et bronse, sølv eller gullnummer. For å bestille dette må du ta kontakt med kundesenteret.

 

Hva koster bronse, sølv eller gullnummer? 

Bronsenummer: 950,

Sølvnummer: 1250,

Gullnummer: 1900,

Fant du det du lette etter?

Kan jeg velge overføringsdato selv?

Her finner du nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt overføringsdato.

Les mer

Din første faktura

Som ny kunde er det helt normalt å ha noen spørsmål rundt faktura, her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om første faktura fra oss.

Les mer

BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.