Din første faktura

Som ny kunde er det helt normalt å ha noen spørsmål rundt faktura, her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om første faktura fra oss.

Hvordan ser første faktura ut?

Talkmore sender ut faktura i starten av hver måned. Den vil alltid inneholde månedsprisen for måneden vi går inn i. 
Første faktura vil være noe høyere fordi den også inneholder de dagene du var aktiv i første måned 


Eksempel: Du ble kunde 20.mai. Da får du første faktura i starten av juni. På denne fakturaen betaler du både for perioden 21.mai – 31.mai + 01.juni – 30.juni.

 

Siden første faktura gjelder for noen ekstra dager vil den være høyere enn forventet månedspris. Etter første faktura vil du kun faktureres månedsgebyret for én måned av gangen.

 

Synes du fakturaen er vanskelig å forstå? Last ned eksempel på faktura her.

 

Når kommer første faktura?

Første faktura blir sendt ut den 01. i måneden etter du ble kunde. Dersom du ble kunde f.eks. 30.04, vil første faktura komme den 01.05. 

Forfallsdato er som standard 14 dager etter utsendelse, men dersom du ønsker en annen fast forfallsdato ber vi deg ta kontakt med kundesenteret vårt så ordner vi dette for deg.

 

Hvordan betaler jeg første faktura? 

Faktura betales via nettbank, Mine Sider, Talkmore-appen, Avtalegiro eller eFaktura.

 

Dersom du har Alltid eFaktura/Ja takk til alle aktivert i din nettbank vil første faktura sendes direkte til nettbanken din som eFaktura.

Ønsker du å betale via AvtaleGiro må du opprette dette via Mine Sider eller Talkmore-appen under Faktura Endre betalingsmåte Opprett AvtaleGiro.

 

Alle nye kunder må ved bestilling registrere sin epost adresse. Dersom dette ikke er registrert vil faktura sendes per post og et fakturagebyr på 6,50 kr påløpe.

 

Betalingsmåte administreres via Mine Sider eller Talkmore-appen.

Fant du det du lette etter?

Kan jeg velge overføringsdato selv?

Her finner du nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt overføringsdato.

Les mer

Nytt nummer

Her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om bestilling av nytt nummer.

Les mer

BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.