Faktura ved endring av abonnement

Her finner du nyttig info om svar på spørsmål rundt faktura ved endring av abonnement.

Hvordan blir fakturaen når jeg oppgraderer abonnementet mitt?

Ved oppgradering betaler du mellomlegget mellom ditt gamle og nye abonnement. Total månedspris for måneden du oppgraderer i blir da prisen for ditt nye abonnement.


Fakturering av mellomlegg skjer ved neste faktura etter oppgradering vil månedsprisen for måneden faktura kommer i (måneden etter oppgradering) belastes på samme faktura som mellomlegget.

 

Eksempel:
Du har Enkelt 2GB til 249,– og oppgraderer til Enkelt 6GB for 299,– i april.

Når faktura kommer i mai gjelder denne for mellomlegget i april + månedsprisen for mai og eventuelt forbruk utover det inkluderte i april.

 

Hvordan blir fakturaen når jeg nedgraderer abonnementet mitt?

Ved endring til et lavere abonnement skjer endringen i abonnementet den 01. neste måned, og det betyr at ved neste faktura belastes du kun månedsprisen for det nye abonnementet ditt, og eventuelt forbruk utover det inkluderte i fakturaperioden som er måneden før faktura kommer.

 

Du kan enkelt endre abonnementet ditt på Mine Sider eller i Talkmore-appen.

Fant du det du lette etter?

Betalingsmetoder

Her finner du nyttig info og svar på spørsmål om betalingsmuligheter for faktura fra oss.

Les mer

Høyre faktura enn forventet

Her har vi samlet nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål for deg som har mottatt en høyere faktura enn forventet.

Les mer

Nettslett på faktura

Nettslett er en tjeneste inkludert i alle abonnementene våre. Her har vi samlet nyttig info og svar på spørsmål om nettslett på fakturaen din.

Les mer
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.