Spørsmål og svar om appen
Kjøpe ekstra datapakker i appen
I appen kan du enkelt bestille ekstra datapakker ved å trykke på «Bestill datapakke» på forsiden eller fra «Tjenester» for hver bruker.
Oversikt over alle dine abonnement
Med appen vår vil du ha full oversikt over hele familiens forbruk om dere er samlet på en felles faktura. Du kan også endre abonnement, aktivere tjenester eller kjøpe datapakker til hele familien fra appen. Er dere ikke allerede på samlefaktura eller Talkmore Familie? Les om familieabonnement.
Kan bedrift- og bredbåndskunder bruke appen?
Ja! Man kan bruke appen både til mobilt bredbånd og som eksisterende firma-kunde. Ønsker du å bli bedriftskunde hos oss anbefaler vi å ta en titt på Talkmore Bedrift sine sider!
Bruke appen i utlandet
Du kan selvfølgelig bruke appen i utlandet - du får til og med det du bruker mobilen til i utlandet spesifisert under forbruk. Trenger du datapakker for utland kan du kjøpe dette i appen.
For å oppdatere forbruk og oversikter må du være tilkoblet internett via mobildata eller Wifi.
Bestille Ekstra Utland i appen
I appen kan du enkelt bestille tjenesten Ekstra Utland, med billige ringeminutter til utlandet, under fanen Tjenester. Vi tilbyr flere ulike pakker til over 70 land.
Hvor laster jeg ned appen?
iOS telefoner i App Store
Androide telefoner i Google Play
Feil i appen
Opplever du at appen ikke fungerer? Vi beklager dette, og ønsker at du sender en henvendelse direkte via kontaktskjemaet.
Da vil vi sjekke ut og feilmelde så fort vi kan!
Har dere app for Windows telefoner?
Per i dag har vi dessverre ikke en egen app for Windows Phone. Våre Mine Sider er derimot tilpasset for mobilskjerm og du vil finne alt du trenger her.