Betalingsmuligheter for faktura

Her finner du nyttig info og svar på spørsmål om betalingsmuligheter for faktura fra oss.

Hvilke betalingsalternativer har dere?

Vi tilbyr en rekke måter å betale faktura på, og det er helt opp til deg å bestemme hvilken av disse du foretrekker. Betalingsmetode administrer du via Mine Sider eller Talkmore-appenFaktura fanen.

 

Faktura fra oss kan betales på følgende måter:

  • Direkte fra nettbanken din med eFaktura eller AvtaleGiro
  • Med Vipps, bank- eller kredittkort fra Mine Sider eller Talkmore-appen
  • Få faktura sendt på epost og betal med KID- og kontonummer i banken din
  • Få faktura sendt per post og betal med KID- og kontonummer i banken din, fakturagebyr på 59kr påløper

 

Hva er AvtaleGiro og eFaktura?

Betaling via AvtaleGiro eller eFaktura går direkte via nettbanken din, og er den enkleste måten å betale faktura på. Faktura sendes direkte til nettbanken din for automatisk trekk eller godkjenning.

Med AvtaleGiro eller eFaktura trenger du ikke holde styr på forfallsdato, KID- eller kontonummer, dette gjør banken for deg! Mer informasjon om løsningene, og veiledning for opprettelse av avtale finner du her.

 

Kan jeg betale med kort eller Vipps?

Du kan alltid betale fakturaen din direkte fra Mine Sider eller i Talkmore-appen med Vipps, bank- eller kredittkort. Faktura registreres da umiddelbart som betalt, og du trenger ikke tenke noe mer på den!

På Mine Sider og i Talkmore-appen finner du også alltid kopi av alle tidligere betalte fakturaer.

 

Kan dere sende meg en E-post faktura?

Dersom du har valgt e-post faktura sender vi deg den månedlige fakturaen din via e-post. Du bruker da beløp, KID- og kontonummer oppgitt på denne for å betale via nettbanken din.

 

Kan dere sende meg faktura i posten?

Dersom du har valg post faktura sender vi deg den månedlige fakturaen din via post til registrert adresse. Du bruker da beløp, KID- og kontonummer oppgitt på denne for å betale via nettbanken din.

Ved post faktura påløper det et fakturagebyr på 6,50 kr per faktura vi sender deg, og vi anbefaler derfor at du benytter deg av digitale betalingsløsninger slik at du slipper å betale fakturagebyret.

 

OBS! Ved betaling med KID- og kontonummer i nettbank kan det ta opptil 3 dager fra betalingen utføres til faktura er registrert som betalt hos oss.

Fant du det du lette etter?

Faktura ved endring av abonnement

Her finner du nyttig info om svar på spørsmål rundt faktura ved endring av abonnement.

Les mer

Høyre faktura enn forventet

Her har vi samlet nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål for deg som har mottatt en høyere faktura enn forventet.

Les mer

Inkasso

Her har vi samlet nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt fakturaløp og inkasso.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.