BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Hvorfor fases BankID på mobil ut?

Bankene i Norge har besluttet å faste ut BankID på mobil og erstatte tjenesten med BankID på app. Dette for å gi økt sikkerhet, og en raskere innloggings og bruker opplevelse.

 

Kan jeg fremdeles bruke BankID på mobil?

Dette er noe banken din styrer, og om du fremdeles har tilgang til BankID på mobil vil variere ut i fra hvilken bank du har. For å finne ut om du fremdeles har tilgang til BankID på mobil bør du sjekke med banken din.

 

Kan jeg aktivere BankID på mobil?

De aller fleste bankene har stoppet med aktivering av BankID på mobil. Dette betyr at for de fleste vil det ikke være mulig å fortsette med BankID på mobil dersom man bytter SIM-kort. For å sjekke om du fremdeles har mulighet for aktivering av BankID på mobil bør du høre med banken din.

 

Hvordan aktiverer jeg BankID på app?

Aktivering av BankID på app og hvilken app du trenger vil variere basert på banken din. Sjekk med banken din og finn veiledning for aktivering på deres hjemmesider.

Fant du det du lette etter?

Kan jeg velge overføringsdato selv?

Her finner du nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt overføringsdato.

Les mer

Nytt nummer

Her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om bestilling av nytt nummer.

Les mer

Din første faktura

Som ny kunde er det helt normalt å ha noen spørsmål rundt faktura, her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om første faktura fra oss.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.