Fakturaforklaring

Av og til kan det være vanskelig å forstå alt som står på fakturaen, men vi er her for å gjøre det enklere. Under forklarer vi det grunnleggende ved fakturaen din.

Hvorfor er beløpet på faktura høyere enn månedsbeløpet?

Det er enten fordi du har mottatt din første faktura, eller endret til en høyere hastighet forrige måned. Les mer om din første faktura eller faktura ved endring av abonnement.

 

Har du fått din første faktura?

Din første faktura dekker tjenesten fra den dagen du ble kunde pluss den kommende måneden. Derfor er fakturaperioden lenger enn en måned. Les mer om din første faktura.

 

Eksempel: Si at du ble Talkmore-kunde 15. august. Din første faktura, som du får 1. september, dekker perioden fra 15. august til 30. september. Derfor vil denne første fakturaen være litt høyere enn vanlig, siden den inkluderer en og en halv måned. Fra og med neste faktura betaler du kun for en måned om gangen.

 

Slik leser du fakturaen fra oss

Her har vi laget en enkel forklaring på hvor du finner informasjon på fakturaen, og hva den betyr. Dersom du mottar fakturaen din via eFaktura kan du se hele fakturaen ved å trykke på "Se faktura" i nett- eller mobilbanken.

 

fakturaeksempel side 1

fakturaeksempel side 2

 

Vi håper dette gjør det lettere for deg å forstå fakturaen din!

Fant du det du lette etter?

Forfalt faktura og inkasso

Rakk du ikke å betale fakturaen til forfallsdato? Bekymre deg ikke, her forklarer vi hva du kan gjøre og hva som skjer videre.

Les mer

Motta og betale faktura

Du velger selv hvordan du ønsker å motta faktura fra oss, samt hvordan du betaler den.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.