Forfalt faktura og inkasso

Rakk du ikke å betale fakturaen til forfallsdato? Bekymre deg ikke, her forklarer vi hva du kan gjøre og hva som skjer videre.

Når vi sender deg en faktura, markerer forfallsdatoen fakturaens betalingsfrist. Dersom faktura ikke betales til forfall, kan det påløpe purregebyrer, sperring av abonnement og til slutt inkassosak.

 

Fakturaen min har blitt sendt til inkasso. Hva gjør jeg?
Dersom fakturaen din har gått til inkasso, bør den betales innen fristen for å unngå videre eskalering av renter og salær. Du kan se og betale dine utestående inkassosaker på Mine Sider hos Intrum. For spørsmål eller henvendelser rundt saken din, må du ta kontakt med Intrum sin kundeservice.

 

Vi forstår at slike situasjoner kan være stressende, men det er viktig å handle raskt for å unngå flere kostnader eller abonnementssperring.

Fant du det du lette etter?

Faktura

Av og til kan det være vanskelig å forstå alt som står på fakturaen, men vi er her for å gjøre det enklere. Under forklarer vi det grunnleggende ved fakturaen din.

Les mer

Motta og betale faktura

Du velger selv hvordan du ønsker å motta faktura fra oss, samt hvordan du betaler den.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.