Slik mottar og betaler du faktura

Du velger selv hvordan du ønsker å motta faktura fra oss, samt hvordan du betaler den.

Hvilke fakturametoder tilbyr dere?

Vi tilbyr tre fakturametoder:

  • eFaktura "Ja takk til alle"
  • Faktura på e-post
  • Papirfaktura (gebyr 6,50,–)

 

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vi tilbyr tre betalingsmetoder:

  • AvtaleGiro
  • Godkjenne eFaktura i mobil- eller nettbanken
  • Kortbetaling (krever at fakturatype er e-post eller papirfaktura)

 

Hvordan setter jeg opp faste trekk i nettbanken min?
For en mest mulig smidig betalingsopplevelse, anbefaler vi en kombinasjon av eFaktura og AvtaleGiro. Med eFaktura får du oversikt over beløp og forfallsdato, og kan åpne fakturaen som PDF i mobil- eller nettbanken, og AvtaleGiro sørger for at betalingen går automatisk på forfallsdato.

 

Jeg har blitt trukket to ganger av Talkmore, hvorfor det?
Hvis du er både mobil- og bredbåndskunde hos oss vil du motta to separate fakturaer. Den ene fakturaen gjelder mobilabonnementet ditt, mens den andre gjelder for internettabonnementet. Forfallsdatoen på begge fakturaene er samme dag, med mindre du har endret den.

Fant du det du lette etter?

Forfalt faktura og inkasso

Rakk du ikke å betale fakturaen til forfallsdato? Bekymre deg ikke, her forklarer vi hva du kan gjøre og hva som skjer videre.

Les mer

Faktura

Av og til kan det være vanskelig å forstå alt som står på fakturaen, men vi er her for å gjøre det enklere. Under forklarer vi det grunnleggende ved fakturaen din.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.