Din første faktura

Velkommen som kunde hos oss! La oss ta en titt på hva du kan forvente når du mottar din første faktura for internettabonnementet ditt.

Hva betaler jeg for på den første fakturaen?

Ingen skjulte kostnader her! Du betaler kun for det månedlige abonnementsbeløpet – helt uten etableringsgebyr. Din første faktura dekker tjenesten fra den dagen du ble kunde pluss den kommende måneden.

 

Eksempel: Si at du ble Talkmore-kunde 15. august. Din første faktura, som du får 1. september, dekker perioden fra 15. august til 30. september. Derfor vil denne første fakturaen være litt høyere enn vanlig, siden den inkluderer en og en halv måned. Fra og med neste faktura betaler du kun for en måned om gangen.

 

Når kommer første faktura?

Første faktura blir sendt ut den 1. i måneden etter du ble kunde. Forfallsdato er som standard 14 dager etter utsendelse, men dersom du ønsker en annen forfallsdato hjelper vi deg selvfølgelig med det.

 

Hvordan betaler jeg min første faktura?

Du kan betale via nettbank, AvtaleGiro, eller eFaktura. Vi foreslår at du setter opp AvtaleGiro eller eFaktura med det samme etter at du har bestilt tjenesten, for en sømløs og bekymringsfri betalingsopplevelse. Les mer om eFaktura og AvtaleGiro her.

Fant du det du lette etter?

Oppstart

Velkommen til Talkmore! Vi er glade for å ha deg som kunde. Her er en enkel guide for å gjøre overgangen til ditt nye internettabonnement sømløs og problemfri.

Les mer

Feilet bestilling

Det kan være kjedelig å få beskjed om at det har skjedd en feil med bestillingen, men fortvil ikke – det er ofte lett å løse!

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.