Oppstart

Velkommen til Talkmore! Vi er glade for å ha deg som kunde. Her er en enkel guide for å gjøre overgangen til ditt nye internettabonnement sømløs og problemfri.

Når har jeg oppstartsdato?

Oppstartsdato ble sendt til deg i en bestillingsbekreftelse på e-post etter du bestilte internettabonnementet. Etter at bestillingen din er behandlet, sender vi deg en SMS med din bekreftede oppstartsdato. Finner du ikke e-posten eller SMS-en? Ring eller skriv til vår kundeservice, så hjelper vi deg.

 

Kan jeg flytte oppstartsdatoen min hos Talkmore?

Ja, selvfølgelig! Skulle det være behov for å justere oppstartsdatoen, er det bare å kontakte oss. Vi er fleksible og setter gjerne en ny dato som passer bedre for deg.

 

Må jeg sende oppsigelse til min nåværende leverandør?

Vi tar oss av oppsigelse av tidligere bredbåndsavtale til nesten alle våre nye kunder. Dersom du må si opp avtalen hos din nåværende leverandør selv, gir vi deg beskjed om dette på SMS før du blir overført til Talkmore.

 

Dette kan være aktuelt hvis du har overbygget fiber inn i huset og har et aktivt abonnement på en annen fiberkabel enn den fra Telenor, som Talkmore benytter seg av for å levere internettabonnement til deg. I slike tilfeller må du levere oppsigelse til din tidligere leverandør for å forhindre at du har flere aktive internettabonnement samtidig.

 

Hvordan finner jeg ut om jeg har overbygget nett?

Ta kontakt med din nåværende internettleverandør og spør om de leverer internett til deg via fiberkabelen til Telenor. Hvis din nåværende leverandør ikke bruker Telenors fiberkabel, betyr det sannsynligvis at de leverer tjenesten via sitt eget nettverk eller gjennom et nettverk de leier fra en annen leverandør.

Fant du det du lette etter?

Første faktura

Velkommen som kunde hos oss! La oss ta en titt på hva du kan forvente når du mottar din første faktura for internettabonnementet ditt.

Les mer

Feilet bestilling

Det kan være kjedelig å få beskjed om at det har skjedd en feil med bestillingen, men fortvil ikke – det er ofte lett å løse!

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.