Bestillingen min feilet – hva gjør jeg?

Det kan være kjedelig å få beskjed om at det har skjedd en feil med bestillingen, men fortvil ikke – det er ofte lett å løse!

To vanlige grunner til feilmeldingen:

  1. Abonnementet er registrert på en annen person hos nåværende operatør
    Dette kan enkelt løses ved å fylle ut et eierskifteskjema for å bekrefte at du er den nye eieren av abonnementet. Send skjemaet til oss i Talkmore, så hjelper vi deg med å overføre abonnementet til Talkmore i ditt navn. Her finner du fremgangsmåte for hvordan du fyller ut eierskifteskjemaet.
  2. Du er juridisk eier av abonnementet, men likevel feiler bestillingen
    Ta direkte kontakt med din nåværende leverandør og informer dem om at du ønsker å bytte til Talkmore. Når det er ordnet, må du legge inn en ny bestilling.

Har du flere spørsmål eller trenger du hjelp underveis? Kontakt oss, vi hjelper deg gjerne i gang!

Fant du det du lette etter?

Oppstart

Velkommen til Talkmore! Vi er glade for å ha deg som kunde. Her er en enkel guide for å gjøre overgangen til ditt nye internettabonnement sømløs og problemfri.

Les mer

Første faktura

Velkommen som kunde hos oss! La oss ta en titt på hva du kan forvente når du mottar din første faktura for internettabonnementet ditt.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.