Full oversikt på Mine Sider og i Talkmore-appen

Som ny kunde anbefaler vi å gjøre seg kjent med profilen din på Mine Sider og i Talkmore-appen slik at du kan følge med på forbruk, se og betale faktura, administrerere abonnementet ditt og legge til ekstra pakker.

Hvordan oppretter jeg profil på Mine Sider og i Talkmore-appen?

Alle kunder hos oss har automatisk en profil som settes opp ved bestilling av abonnement. Du vil etter bestilling motta en velkomst e-post der du finner passord, så snart du har mottatt dette kan du logge deg inn. Etter du har logget deg inn kan du endre til et personlig passord.

 

Jeg har glemt passordet mitt, kan jeg få et nytt?

Hvis du har mistet velkomst e-posten, eller glemt passordet ditt kan du trykke Glemt passord i innloggingsvinduet. Du velger da om du vil motta midlertidig passord på SMS eller e-post. Etter du har logget deg inn kan du endre til et personlig passord.


Hvordan endrer jeg passord?

Du endrer passord raskt og enkelt via Mine Sider eller i Talkmore-appen. Slik gjør du:

  1. Logg deg inn og velg Min konto
  2. Trykk på boksen med personalia og velg Passord og sikkerhet
  3. Tast inn ditt nåværende passord, så tast inn ditt nye passord 
  4. Trykk Endre passord

 

Fant du det du lette etter?

BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Les mer

Din første faktura

Som ny kunde er det helt normalt å ha noen spørsmål rundt faktura, her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om første faktura fra oss.

Les mer

Hva er inkludert i et Talkmore Familieabonnement?

Les mer om hva er inkludert i ditt Talkmore Familieabonnement.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.