Hvordan bekrefter jeg eierskifte fra nåværende eier hos annen operatør til ny eier hos Talkmore?
Hvis en annen person enn den som bestillingen er lagt inn på hos oss står som juridisk eier hos din nåværende operatør, må dere utføre et eierskifte. Har du bestilt ditt nummer i et annet navn vil du motta en SMS fra 1960 med informasjon om at bestillingen har feilet.
For å godkjenne eierskiftet svarer du på meldingen med kodeord "BEKREFT" til 1960.
Du bekrefter da at du har lov til å overta juridisk eierskap, og eierskiftet vil utføres.
Du vil motta en bekreftelse på SMS med tidspunkt for overføringen.
Merk: Dette kan forskyve original overføringsdato med inntil to virkedager.
Hvordan bekrefter jeg eierskifte dersom en bedrift står som eier hos nåværende operatør?
Da må du utføre et eierskifte slik at nummeret overføres til ny eier hos oss. Har du bestilt ditt nummer i et annet navn/en annen bedrift vil du motta en e-post fra oss med informasjon om at bestillingen har feilet og at det må fylles ut et eierskifteskjema.
Alle felter i eierskifteskjema må fylles ut og skjema signeres av begge parter (nåværende eier og ny eier). Utfylt eierskifteskjema sendes til oss via kontaktskjema.
Merk: Dette kan forskyve original overføringsdato med inntil to virkedager.