Du får svar på mange spørsmål på våre kundeservice-sider. Finner du ikke det du leter etter kan du fylle ut skjemaet under, så vil vi hjelpe deg.
Du kan enkelt legge inn bestilling på et eller flere nummer her på talkmore.no. Her finner du også informasjon og priser på alle abonnementene våre. Lurer du på noe vedrørende bestillingsløpet kan sjekke ut våre spørsmål og svar-sider øverst til høyre i menyen. Ønsker du at vi hjelper deg med å legge inn bestillingen kan vi selvfølgelig gjøre det .
For å få en detaljert oversikt over fakturaen kan du laste ned Talkmore-appen eller logge inn på Mine Sider. På Mine Sider finner du alle dine tidligere fakturaer under Faktura-fanen. Du kan enkelt utsette din faktura samme sted, under «Faktura» og klikk på “Utsett Faktura”. Har du fått et inkassovarsel? Dette er en purring på en ubetalt faktura som har forfalt for over 14 dager siden. Betales den ikke innen ny forfallsdato, kan den gå videre til inkasso. Har din faktura blitt sendt til Inkasso, må du kontakte Lindorff på 23 21 10 00.
Du kan enkelt bestille, aktivere eller sperre SIM-kort selv på Mine Sider. Dette gjelder også ved bestilling eller aktivering av Tvilling-SIM eller Data-kort. Logg inn på Mine sider ved å trykke på knappen øverst til høyre på denne nettsiden.
Du kan enkelt endre eier av abonnement på Mine Sider (kun for privatabonnement). Logg deg inn via link øverst på nettsiden.
Hos oss i Talkmore nyter du godt av 4G-nettet til Telenor, som gir deg enda større hastighet når du surfer på mobilen. Lurer du på hvordan dekningen er der du er? Søk på adressen i Telenors Dekningskart og se 4G-dekning i ditt område her: https://www.telenor.no/privat/dekningskart/#tab2=0
Fyll ut dette skjemaet og legg ved dokumentasjon av tilbudet som du har fått av en annen strømleverandør. Dersom denne avtalen tilfredsstiller vilkårene ovenfor, vil du få samme pris hos oss fra og med neste måneds faktura.
Lyst til å spare penger på fakturaen? For hver venn du verver spanderer vi hele 500,– i avslag på fakturaen din. Vennen(e) du verver får også 500,– i avslag på fakturaen.
På Mine Sider og i Talkmore-appen har du full oversikt over abonnement, faktura og mye mer. Du kan sjekke løpende forbruk, betale faktura med Vipps, bestille tilleggspakker og mye mer. Les mer om appen via talkmore.no/app.
I nettbutikken på talkmore.no så kan du kjøpe mobiltelefoner, tilbehør, nettbrett, rutere og andre digitale enheter. Kontakt oss dersom du har noen spørsmål om disse.
Med vårt eget fordelsprogram Enjoymore samler du Morepoints som du kan bruke på ekstra data når du trenger det. Med Enjoymore opptjener du 5% av din månedsavgift, ekstra datapakker eller tilleggstjenester hver måned. Enjoymore aktiveres i Talkmore-appen. Her får du oversikt over oppsparte poeng, kan dele poeng med familien og kjøpe datapakker.
Dersom du er ny kunde og lurer på hvor dine Reward-poeng blir av, så vil disse overføres din Reward-konto etter du har betalt to fakturaer. Hvor mange Reward-poeng du har opptjent hos oss vil du finne ved å logge inn på norwegianreward.com.
Dersom du er ny kunde og lurer på hvor din Trumf-bonus blir av, så vil disse overføres din Trumf-konto etter du har betalt to fakturaer.
Har du fått noe på fakturaen din du ikke helt kjenner igjen? Dette kan være betaling av spill-applikasjoner, kjøp av billett eller kjøp på vareautomat. I dette tilfelle kan du logge deg inn på Min Side på www.strex.no for å se detaljer på hva du har blitt belastet for. Dette er informasjon vi i Talkmore ikke har tilgang til.
Du finner alle våre priser i toppmenyen på denne nettsiden, eller ved å trykke deg inn på abonnement og se oversikt over alle våre abonnement.
Skal du bli kunde hos oss? Vi sier opp hos nåværende operatør for deg. Flytter du ditt eksisterende mobilnummer til oss, blir ditt nåværende abonnement automatisk sagt opp fra og med datoen du aktiveres hos oss. Ønsker du ikke lengre ha mobilnummeret ditt og tilhørende abonnement? Husk at dersom du sier opp et nummer hos oss, mister du retten til å bruke dette telefonnummeret.
Du kan enkelt fylle på din ringesaldo på Mine Sider eller i Talkmore-appen!
Du kan enkelt endre ditt abonnement på Mine Sider eller i appen. Her kan du også enkelt legge til eller fjerne ulike tilleggstjenester.
Skal du til utlandet er det lurt å sette seg inn hva det koster å bruke telefonen der. Dersom du drar til et land i EU/EØS kan du bruke telefonen som hjemme, og du har like mye data inkludert som du har i din vanlige datapakke. SKal du til et land utenfor EU/EØS kan du sjekke ut prisene her https://talkmore.no/priser Det er gratis å ringe og sende SMS fra Norge og til land i Norden,. Ønsker du å kunne ringe og sende SMS fra Norge og til et land utenfor Norden, kan du kjøpe vår gunstige Ekstra Utlandspakke. Les mer på https://talkmore.no/tjenester/ekstrautland
Vi trenger ditt telefonnummer for å kunne komme i kontakt med deg.
Oisann, her skjedde det en feil!
Vi klarte ikke å sende inn henvendelsen din akkurat nå. Ta en sjekk på feltene ovenfor og prøv igjen, eller kontakt kundeservice, så hjelper vi deg.