Hvordan samler jeg flere nummer på samme faktura når de har ulik eier?
Ønsker du å samle to eller flere nummer på en faktura, gjør du dette enkelt via vårt kundesenter.
Hvordan flytter jeg nummeret mitt ut av en samlefaktura, og endrer eier?
Skal du endre eier på noen i abonnementet ditt, må dere fylle ut et eierskifteskjema og sende oss dette via kontaktskjema.
Slik fyller dere ut eierskifteskjema:
- I Nåværende Kunde delen av skjemaet fyller dere ut informasjon og signatur til den som idag er eier av nummeret
- I Ny kunde delen av skjemaet fyller dere ut informasjon og signatur til den som skal ta over eierskap av nummeret
- I Overdragelsen gjelder mobilnummer feltet fyller dere ut nummeret det skal endres eier på
- I Signatur ny kunde delen av skjemaet må den som skal bli ny eier signere på nytt og fylle ut dato
OBS! Merk at alle felter må være fylt ut, og begge parter må signere for at vi kan godkjenne eierskiftet
Hvordan endrer jeg eier på alle nummer som er samlet på en faktura?
Dersom du skal du endre eier på hele kunde kontoen, må du fylle ut eierskifteskjema per nummer.
Hvis kun eier flyttes ut (for eksempel til et bedriftsabonnement), vil denne personen fortsatt stå som eier av de resterende familiemedlemmene.
Last ned eierskifteskjema her.
Kan jeg signere eierskifteskjema elektronisk?
Du kan enkelt fylle ut og signere skjemaet elektronisk eller på papir og scanne dokumentet, og sende den inn til oss via vårt kontaktskjema.
Ta kontakt med kundesenteret, så vil vi sende deg et eierskifteskjema og en link for signering på mail.