digitaltrygghet

Digital Trygghet

For kun 49,–/mnd kan du og familien sikre dere hjelp og økonomisk bistand dersom dere blir utsatt for ID-tyveri eller krenkende nettpublisering. Vi er opptatt av at våre kunder skal ha en trygg og bekymringsfri hverdag – derfor spanderer vi den første måneden!

900x500-DigitalTrygghet

Nylig ble over 3.3 millioner personnummer eksponert i en datalekkasje. Dette gir økt fare for ID-tyveri – sikre deg nå!


Som Talkmore-kunde skal du ikke trenge å bekymre deg!

Det har aldri vært viktigere med personvern på nett. Ifølge Datatilsynet risikerer hver nordmann å bli utsatt for to-tre forsøk på identitetstyveri i løpet av livet, noe vi i Talkmore vil at våre kunder skal slippe å bekymre seg for.

 

Vi ønsker å gi våre kunder trygghet, og tilbyr en helt egen rettshjelpsforsikring sammen med HELP-forsikring, slik at dere skal føle dere trygge. Digital Trygghet gir familien rett til rådgivning og advokatbistand, sikrer kompensasjon ved økonomisk tap, og dekker kostnader til rettshjelp som følge av identitetstyveri og krenkende nettpublisering, eller hjelp dersom du har handlet på nett og ikke mottar noe vare, får en feil vare eller en mangelfull vare.

Tjenester inkludert i Digital Trygghet

Nettslett ikon
Nettslett
Nettslett-delen gir deg advokatbistand hvis du blir utsatt for netthets, eller opplever at privat innhold kommer på avveie. Med Nettslett har du et støtteapparat som hjelper deg i en vanskelig situasjon.
ID-tyveriforsikring
ID-tyveri-delen gir deg advokathjelp og økonomisk kompensasjon hvis du skulle oppleve ID-tyveri, misbruk av betalingskort, eller få uønsket innhold spredd på nett. Forsikringen gjelder hele husstanden.
Netthandel
Netthandel-delen sørger for tryggere handel på nett ved å kompensere økonomisk tap dersom du ikke mottar avtalt vare, får feil vare eller varen skulle vise seg å være mangelfull.

Hva dekkes av Digital Trygghet?

  • 30 timer juridisk rådgivning med advokat i året, i saker hvor det ikke foreligger tvist
  • Rask hjelp til begrensing av skadeomfang og iverksetting av tiltak som skal forhindre ytterligere misbruk eller spredning av krenkende innhold på nett
  • Juridisk bistand for inntil 3 millioner kroner ved tvister 
  • Kompensasjon av økonomiske tap på opptil 100 000,–
  • Kompensasjon som følge av tapt lønnsinntekt på opptil 15 000,–
  • Psykologbistand etter å ha opplevd identitetstyveri eller en krenkende nettpublisering på opptil 30 000,–
  • Hele husstanden er dekket (ektefelle/samboer og hjemmeboende barn under 20 år)

Slik får du hjelp

  • Ta kontakt med HELP forsikring via www.help.no, på telefon 22 99 99 99 eller ved å sende en mail til post@help.no for å opprette en sak
  • Start gjerne med å fortelle hva saken gjelder og hva du trenger hjelp til
  • Når saken er registrert blir du kontaktet av en HELP-advokat med kompetanse på rettsområdet som saken gjelder, og som vil være ansvarlig for å følge opp saken din og deg videre
  • Du kan enkelt følge saken din på Min Side hos Help

Hvordan kan du få hjelp til å sikre deg?

  • Rådgivning med Help før et eventuelt uhell eller i forkant av et kjøp
  • Generelle og spesifikke råd knyttet til hvordan svindel/misbruk skjer og hva man kan gjøre for å forhindre det
  • Generelle og spesifikke råd om hvordan man forholder seg dersom man har mistanke om at man er utsatt for svindel/misbruk
  • Få tilgang på digital kjøpskontrakt på HELPs kundeportal Min Side

 

Vilkår

  • Talkmore fungerer som tjenesteagent for HELP forsikring
  • Forsikringen er kun gjeldende så lenge du har et aktivt abonnement hos Talkmore
  • Last ned vilkår