Overføre nummeret mitt

Her finner du informasjon om overføring av nummeret ditt til oss.
Kan jeg beholde nummeret mitt når jeg bytter til Talkmore?

Ja, du kan beholde nummeret ditt når du bytter til abonnement hos oss. Når du bestiller abonnement får du valget mellom å opprette helt nytt nummer, eller beholde nummeret du har hos annen operatør. Her velger du å beholde nummeret.

 

Vi overfører da nummeret ditt til oss, og avslutter abonnementet hos tidligere operatør automatisk.

  

Når overføres nummeret mitt?

Som standard er overføringsdato satt 6 virkedager fra du skal ha mottatt SIM-kortet ditt. I velkomst e-post og bestillingsbekreftelse vil nøyaktig dato og tidspunkt for overføring stå oppgitt.

 

Dersom du har valgt å hente ut SIM-kortet ditt på en Narvesen eller 7/11 må du selv aktiverer kortet ditt via Mine Sider eller Talkmore-appen. Overføringen skjer som regel 2 virkedager fra SIM-kort aktiveres. Nøyaktig dato og tidspunkt for overføring blir oppgitt etter aktivering av SIM-kort.

 

Kan jeg velge dato for overføring?

Du kan endre til en annen overføringsdato enn den satt automatisk ved bestilling dersom du ønsker dette. For å endre overføringsdato må du ta kontakt med kundesenteret, så ordner vi det for deg.

Fant du det du lette etter?

Oppsigelse av tidligere operatør

Automatisk oppsigelse av abonnement hos tidligere operatør ved overføring til oss. Les mer her.

Les mer

Kan jeg velge overføringsdato selv?

Her finner du nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt overføringsdato.

Les mer

Bestille, hente og aktivere SIM-kort

Her finner du informasjon om levering og aktivering av SIM-kort til nytt abonnement hos oss.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.