Overføre nummeret mitt

Her finner du informasjon om overføring av nummeret ditt til oss.
Kan jeg beholde nummeret mitt når jeg bytter til Talkmore?

Ja, du kan beholde nummeret ditt når du bytter til abonnement hos oss. Når du bestiller abonnement får du valget mellom å opprette helt nytt nummer, eller beholde nummeret du har hos annen operatør. Her velger du å beholde nummeret.

 

Vi overfører da nummeret ditt til oss, og avslutter abonnementet hos tidligere operatør automatisk.

  

Når overføres nummeret mitt?

Som standard er overføringsdato satt 6 virkedager fra du skal ha mottatt SIM-kortet ditt. I velkomst e-post og bestillingsbekreftelse vil nøyaktig dato og tidspunkt for overføring stå oppgitt.

 

Dersom du har valgt å hente ut SIM-kortet ditt på en Narvesen eller 7/11 må du selv aktiverer kortet ditt via Mine Sider eller Talkmore-appen. Overføringen skjer som regel 2 virkedager fra SIM-kort aktiveres. Nøyaktig dato og tidspunkt for overføring blir oppgitt etter aktivering av SIM-kort.

 

Kan jeg velge dato for overføring?

Du kan endre til en annen overføringsdato enn den satt automatisk ved bestilling dersom du ønsker dette. For å endre overføringsdato må du ta kontakt med kundesenteret, så ordner vi det for deg.

Fant du det du lette etter?

BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Les mer

Mine Sider og Talkmore-appen

Som ny kunde anbefaler vi å gjøre seg kjent med profilen din på Mine Sider og i Talkmore-appen slik at du kan følge med på forbruk, se og betale faktura, administrerere abonnementet ditt og legge til ekstra pakker.

Les mer

Kontakter

Her finner du informasjon om lagring av kontakter på telefonen din når du bytter SIM-kort.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.