Bestillingen kan ha feilet av følgende årsaker:
- Nummeret er registrert på en annen person eller bedrift hos nåværende operatør.
- Nummeret er sagt opp hos nåværende operatør.
- Nummeret er skjult eller har hemmelig status.
Bestillingen kan ha feilet av følgende årsaker:
Hvis telefonnummeret er registrert på en bedrift, må eierskapet overføres før vi kan aktivere abonnementet ditt hos Talkmore.
Slik gjør du det:
Du må fylle ut et eierskifteskjema sammen med den som har signaturrett i bedriften. Dette er ofte daglig leder eller en annen person som er oppført med rettigheter i Brønnøysundregisteret.
Skjemaet består av to deler:
Begge parter må fylle ut og signere før det kan sendes inn.
Når skjemaet er klart:
Send det til oss via kontaktskjemaet vårt. Vi gir deg beskjed når eierskiftet er gjennomført.
👉 Last ned eierskifteskjema her!
Har du spørsmål underveis? Vi hjelper deg gjerne! Ta kontakt med oss her.
Et nummer som er sagt opp hos nåværende operatør kan dessverre ikke overføres før det er gjenåpnet.
Slik løser du det:
Hvis du har hemmelig nummer hos nåværende operatør, må det åpnes før vi kan overføre nummeret til Talkmore.
Slik gjør du det:
Kontakt operatøren din og be dem fjerne hemmelig nummer. Når det er gjort, gir du oss beskjed – så fullfører vi bestillingen.
Så bra! Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at du ikke fant det du lette etter! Prøv et søk eller kontakt oss hvis du ikke finner svaret.
Her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om bestilling av nytt nummer.
Les merHer finner du informasjon om lagring av kontakter på telefonen din når du bytter SIM-kort.
Les merBankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.
Les mer