Bestillingen min feilet – hva gjør jeg?

Det kan være flere grunner til at bestillingen din har feilet, men fortvil ikke
– som regel er det ikke noe problem å fikse!

Hvorfor har bestillingen min feilet?

Det kan være flere grunner til at bestillingen din har feilet. De vanligste årsakene er at nummeret er registrert på et annet navn eller en bedrift hos nåværende operatør, eller at nummeret ditt er sagt opp hos tidligere operatør.

  

Nummeret mitt står på et annet navn, hvordan bekrefter jeg?

Hvis nummeret ditt eies av en annen vil du motta en SMS med TALKMORE eller 1960 som avsender.
Svar på SMS til 1960 med kodeord BEKREFT for å bekrefte at du har lov til å overføre nummeret i ditt navn.

Nummeret mitt eies av en bedrift eller et firma, hvordan bekrefter jeg?

Dersom nummeret ditt eies av en bedrift eller et firma må du sende inn et utfylt eierskifteskjema. Skjemaet har to deler, nåværende kunde og ny kunde. I nåværende kunde fyller en ansvarlig i bedriften ut personalia og signerer, og i ny kunde fyller du ut personalia og signerer.

 

Alle punkter i skjemaet må være fylt ut for at vi kan godkjenne eierskiftet.

Utfylt skjema sendes til oss via kontaktskjema, og vi sender deg en bekreftelse når eierskiftet er utført.

 

Eierskifteskjema finner du her.

 

Nummeret mitt er sagt opp hos tidligere operatør, hvordan overfører jeg det til Talkmore?

Det er ikke mulig å overføre et nummer som er sagt opp hos tidligere operatør, og nummeret må derfor gjenåpnes før vi kan overføre det til oss. Dette gjør du ved å kontakte operatøren nummeret ble sagt opp hos, og be de gjenåpne det. 

 

Etter nummeret er gjenåpnet må du gi beskjed til oss slik at vi kan sende bestilling din på nytt.

 

Har du hemmelig nummer?
Står du oppført med "hemmelig nummer" hos din nåværende operatør, må du åpne dette hos nåværende operatør før du overføres til Talkmore.

Fant du det du lette etter?

Nytt nummer

Her finner du info og svar på ofte stilte spørsmål om bestilling av nytt nummer.

Les mer

Kontakter

Her finner du informasjon om lagring av kontakter på telefonen din når du bytter SIM-kort.

Les mer

BankID-appen

BankID på app erstatter BankID på mobil. Her finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.