Hva er angrerett?
Du har 14 dagers angrerett på kjøp gjort i nettbutikken vår. Det betyr at dersom du angrer på kjøpet ditt kan du returnere bestillingen til oss, eller kansellere den dersom den ikke er sendt ut og motta refusjon for kjøpet.
Hvordan kansellerer jeg bestillingen min?
Hvis bestillingen din ikke er pakket og sendt fra lageret vårt kan du kansellere den ved å ta kontakt med leverandøren vår på telefon 33 22 01 20. Etter bekreftelse på kansellert bestilling mottar du refusjon i løpet av 2-7 virkedager til original betalingsmåte. Dersom bestilling din er sendt fra lageret vårt må den returneres til oss via Posten om du ønsker å benytte deg av angreretten.
Hvordan returnerer jeg bestillingen min?
For å returnere varene etter bestillingen din er levert må du fylle ut angrerettskjema du mottok på e-post og sende det tilbake med produktet i original emballasje. Varene du returnerer må være i samme tilstand som de var ved mottak. Så snart vi har mottatt og behandlet returen vil du bli kontaktet via e-post og motta refusjon til original betalingsmåte i løpet av 5-7 virkedager.
Benytt returetiketten som fulgte med forsendelsen din og spar på sporingsnummeret for dokumentasjon.
Hva skjer dersom pakken ikke hentes ut hos Posten?
Dersom du ikke henter ut pakken fra postkontoret vil den sendes tilbake til oss og behandles som retur. Du mottar da bekreftelse på e-post og refusjon til original betalingsmåte i løpet av 5-7 virkedager etter returen er behandlet.