Bestilling og mobilrabatt

Her har vi samlet nyttig informasjon og veiledning rundt bestillingsløpet og mobilrabatt i nettbutikken vår.

Kjøp av telefon, nettbrett, ruter, smartklokke eller tilleggsutstyr gjøres direkte i nettbutikken vår. Her kan du se varer vi tilbyr, og bestille enkelt med betaling via Klarna.

Bestillingen din sendes med Bring og du mottar pakken ca. 2-5 virkedager etter bekreftet bestilling dersom varen er på lager.

 

Slik gjør du kjøp i nettbutikken.

  1. Legg til ønskede varer i handlevognen.
  2. Når alle varer du vil kjøpe er lagt til, går du til handlevognen og velger type forsikring eller ingen forsikring før du trykker Fortsett til kassen.
  3. I kassen logger du inn eller fyller ut personalia og velger leveringsdetaljer.
  4. Gå videre til betaling og fullfører betaling. Her finner du mer informasjon om betaling.
  5. Etter betaling er fullført vil du få opp et vindu som bekrefter bestilling din, og du mottar epost med bekreftelse ob betalingsinformasjon fortløpende.

Slik får du 1000kr mobilrabatt

For å få mobilrabatt må du være eller bli kunde hos oss med mobilabonnement. Etter du har lagt til varer og går til handlekurven vil det vises et pop-up vindu der du får to muligheter:

  • Jeg er kunde eller vil bli kunde - kjøp med rabatt
  • Kjøp uten rabatt

Dersom du har mobilabonnement hos oss eller ønsker å bestille dette velger du riktig alternativ. Rabatten legges etter innlogging automatisk til og trekkes fra din bestilling. 

Trenger du hjelp med bestillingen din?

Vi har ikke mulighet til å legge inn bestillingen for deg, da man selv må godkjenne Klarnas vilkår og kjøpsvilkår hos Talkmore. Vi har ikke lov til å gjøre dette på vegne av deg, og vi har heller ikke lov til å ta imot din kortinformasjon dersom du skal betale alt med en gang.

Skulle du ønske veiledning til å legge inn bestillingen kan du selvfølgelig kontakte vårt kundesenter, så kan vi ta det steg for steg sammen med deg.

 

 

Fant du det du lette etter?

1000,- mobilrabatt og vilkår

Som Talkmore-kunde får du 1000,- i mobilrabatt i nettbutikken vår. Les mer om hvordan og vilkår her.

Les mer

betalingsmuligheter

Her finner du informasjons om betalingsmåter i nettbutikken.

Les mer

Endre en bestilling

Her har vi samlet nyttig info rundt endring av bestillingen din.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.