Betalingsmuligheter
Ved kjøp i nettbutikken vår er det flere muligheter for betaling. De forskjellige valgene du har er:
- Med kreditt- eller debetkort
- Delbetaling via Klarna
- Betal innen 30 dager med Klarna.
- Direktebetaling med kort via Klarna
Hvor finner jeg mine kjøp i nettbutikken?
Du kan finne kjøp fra nettbutikken under "Min Konto" -> Kjøpshistorikk i selfcare. Der får du opp en oversikt over alle ordrebekreftelser. Selve betalingstransaksjonen(e) tilknyttet kjøpet kan du se i Klarna-appen eller innlogget i Klarna.
Kan jeg få en felles faktura for mobil og abonnement?
Det er ikke mulig å samle betaling av mobil og abonnement på en felles faktura. Årsaken til dette er at fakturering av mobil skjer via Klarna. Du kan finne kjøp fra nettbutikken under "Min Konto" -> Kjøpshistorikk i selfcare. Der får du opp en oversikt over alle ordrebekreftelser.
Får du ikke opp mulighet for å velge delbetaling via Klarna?
Dine betalingsalternativer er basert på Klarna sin kredittsjekk. Hvis du ikke får opp mulighet for delbetaling kan det være at du ikke går igjennom kredittsjekken hos Klarna. For mer informasjon må du da ta kontakt med Klarna.
Les mer om delbetaling via Klarna her.
Hvordan fungerer Betal innen 30 dager med Klarna?
Med Betal innen 30 dager sender Klarna deg en faktura etter bestillingen din er sendt ut fra lageret vårt, og du har da 30 dager på deg før faktura betales. Med faktura fra Klarna mottar du bestillingen din før du betaler for den.
Hvordan betaler jeg fakturaen min fra Klarna?
Betalingsinstruksjoner sendes til deg på e-post fra Klarna når varen sendes fra lageret vårt.
Vi anbefaler deg å laste ned Klarna-appen fra App Store eller Google Play. Der kan du enkelt se, betale og administrere betalingene dine. Klarna sender deg i tillegg en fakturavarsel før fakturaen forfaller, på den måten går ikke betalingen i glemmeboka.
Besøk Klarnas support-side for mer informasjon.
Se denne siden for Klarnas personvernerkæring.