Oppsigelse

Vurderer du å si opp internettabonnementet ditt hos Talkmore? Vi er her for å veilede deg.

Skal du si opp avtalen grunnet flytting?
Hvis oppsigelsen skyldes at du flytter, kan det være enklere å overføre ditt nåværende abonnement til den nye beboeren. Mer informasjon finner du
her.

  

Oppsigelsestid

Vi har ikke oppsigelsestid på våre internettabonnement. Vær oppmerksom på at du vil bli fakturert for hele månedsbeløpet, uansett hvilken dag i måneden du sier opp.

 

Oppsigelse grunnet overbygget nett

Skal du bytte til en leverandør som leverer fibernett på en annen fiberkabel enn den fra Telenor? Da må du si opp internettavtalen med oss for å forhindre at du har flere aktive internettabonnement samtidig. Det er fordi du har overbygget fibernett, og har mulighet til å ha aktivt internettabonnement på flere kabler samtidig.

 

Hvordan finner jeg ut om jeg har overbygget nett?

Ta kontakt med internettleverandøren du skal bytte til og spør om de leverer internett til deg via fiberkabelen til Telenor. Alternativet er at de leverer via eget eller leid nett.

 

 

Hvordan leverer jeg oppsigelse på internettabonnementet?

Ta kontakt med kundeservice her for å si opp internettabonnementet ditt.

 

Vi takker for tilliten du har vist oss som kunde, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Fant du det du lette etter?

Endre hastighet

Hos Talkmore kan du endre hastigheten på internettabonnement når som helst. Her forklarer vi hvordan det gjøres, og hvor lang tid det tar før hastigheten er endret.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Full oversikt på Mine Sider
Se driftsmeldinger, faktura og sjekk ditt internett i Talkmore-appen og Mine Sider.