Velkommen til spørsmål og svar!

Her finner du svar på ulike spørsmål du skulle ha om ditt abonnement og kundeforhold.

Husk at du også har full kontroll på ditt og familiens abonnement i Talkmore-appen.
Opplever du tekniske problemer finner du informasjon om dette i våre driftsmeldinger.

NY KUNDE?

FAKTURA

Informasjon om faktura

SIM-KORT OG PIN-KODE

Bestille aktivere simkort

EIERSKIFTE

INTERNETT/MMS- INNSTILLINGER

FAMILIE

 

MOBILT BREDBÅND

DEKNING

Telenordekning

Har du spørsmål relatert til nettbutikken vår?

Vi har samlet ofte stilte spørsmål kundene våre har når de skal handle i nettbutikken. Spørsmål om levering, forsikring, delbetaling og mye mer finner du her:

Svar på spørsmål om nettbutikken

Ofte stilte spørsmål

Her er de spørsmålene vi får oftest fra våre kunder.

Bestille og aktivere SIM-kort

Bestille nytt SIM-kort

Ny kunde?

Hvis du ikke er kunde hos oss allerede, så kan du bestille et abonnement her på våre nettsider. Da kan du velge å få SIM-kort tilsendt i posten eller hente det på din nærmeste Narvesen eller 7 Eleven.

Allerede kunde?

Du bestiller erstatningskort eller ekstra SIM-kort på Mine Sider

  1. Logg inn på Mine Sider 
  2. Gå til SIM-kort og PIN
  3. Klikk på Klikk på “+Bestill nytt kort”
  4. Velg mellom “Hent SIM-kort i dag” eller “Få SIM-kort tilsendt i posten”

OBS: Legg merke til adressen kortet skal sendes til. Dersom feil adresse vises i vinduet, må du huske å endre denne før du bestiller. 

SIM-kortet du får kan tilpasses alle størrelser, og kan aktiveres som vanlig SIM, Tvilling-SIM eller Datakort. 

Prisen for et nytt SIM-kort er 99 kr. Og Tvilling-SIM-tjenesten koster 29 kr/mnd, og vil legges på din faktura om du velger å aktivere dette.

Aktivere SIM-kort 

Enten du er en helt ny kunde, eller allerede har abonnement hos oss, kan du aktiver SIM-kort eller ekstra kort på Mine Sider 

  1. Logg inn på Mine Sider 
  2. Gå til SIM-kort og PIN
  3. Klikk på “Aktiver SIM-Kort”
  4. Tast inn SIM-nummeret (12-siffer)
  5. Klikk på “Aktiver SIM-kort”

For hoved-SIM klikker du på knappen “Aktiver SIM-kort” 
For å aktivere et Tvilling-SIM-kort klikker du på knappen “Aktiver Tvilling” 
For Datakort klikker du på knappen “Aktiver Datakort” 

Etter aktivering kan det ta opptil 15 minutter før kortet er klart til bruk. Husk å skru av og på telefonen når SIM-kortet er aktivert. 

Faktura er høyere forventet Hvor finner jeg PIN/PUK-koder? Hva er inkludert i abonnementet mitt? Endre abonnement Kjøpe datapakke SIM-kortet mitt virker ikke Hvorfor feilet bestillingen min? Melde skade (Mobilforsikring) Autopåfyll og hvordan det fungerer Alternativer for betaling av faktura Data Rollover og hvordan det fungerer Driftsmeldinger og tekniske feil

Les våre vilkår

Her finner du vilkår for alle våre abonnement:

Les Talkmores vilkår

Har du spørsmål du ikke finner svar på?

Vi hjelper deg gjerne på chat, e-post eller telefon.

Kontakt oss