Driftsmeldinger

Sist oppdatert 01. oktober 2019:

 

Problemer med innlogging med Mobilt bredbånd

01.10.19: Det er problemer med visning og innlogging på Mine sider med mobilt bredbånd. Inntil feilen er rettet så kan Talkmore-appen benyttes i stedet.

 

Problemer med app på enkelte android apparater

10.09.19: Vi opplever for øyeblikket et problem med enkelte android telefoner som ikke kan finne appen vår i Google Play store eller som får beskjed om at apparatet ikke er kompatibel med vår app.

 

 

 

 

 

Spørsmål om hvor det blir av Data Rollover?

Data Rollover regnes ut den 1. hver måned og vil være synlig på appen og Mine Sider i løpet av den første dagen i måneden :)

 

Spørsmål angående dekning?

Hos oss i Talkmore nyter du godt av 4G-nettet til Telenor, som gir deg enda større hastighet når du surfer på mobilen. 
Lurer du på hvordan dekningen er der du er? Søk på adressen i Telenors Dekningskart og se 4G-dekning i ditt område her.