Spørsmål og svar

Spørsmål og svar om ditt abonnement og kundeforhold.
Husk at du også har full kontroll på ditt og familiens abonnement i Talkmore-appen.

Bli kunde Talkmore mobilabonnementDet skal være enkelt og billig å bli kunde hos oss.
Abonnement og skjemaer Mobilabonnement og eierskifteDu kan endre abonnement i appen eller på Mine Sider.
Faktura og kortbetaling Faktura TalkmoreSpørsmål om faktura, sperring, fakturautsettelse eller kortbetaling/Autopåfyll
SIM-kort SIM-kort mobilabonnement TalkmoreSpørsmål og svar om bestilling, aktivering og type SIM-kort
Dekning Telenor-dekning mobilabonnementAlle Talkmore-kunde har full Telenor-dekning med 4G.
Tjenester og oppsett Tjenester TalkmoreSe alle tjenester, og veiledning for oppsett på mobilen.

Ofte stilte spørsmål

Her er de spørsmålene vi får oftest fra våre kunder.

Hvordan blir jeg Talkmore kunde?

Hvordan bli kundeVelg det beste abonnementet for deg. 

Vi har abonnement som passer til de fleste bruk, og du kan enkelt få oversikt over alle våre abonnement her.
Er du i tvil om hva du skal velge kan du kontakte oss via kontaktskjema, chat eller ringe oss på 915 09 915 så hjelper vi deg. 

 

Hvilken informasjon trenger du for å bestille? 

Under bestillingen trenger du ditt personnummer, for bestilling av Talkmore Forhåndsbetalt må du ha ditt VISA eller MasterCard. 

 

Koster det noe å bli kunde? 

Det koster ingenting å bli kunde hos oss. 

Sjekk ut vår vervekampanje, før du bestiller.

Bestille og aktivere SIM-kort Kan jeg bruke mitt mobilt bredbånd i utlandet? Hvilke land er inkludert i FRITT + EU? Eierskifteskjema - endre eier på abonnement Hvilket SIM-kort trenger jeg? Hvorfor er abonnementet mitt sperret? Melde skade, mobilforsikring Hva koster det å ringe kundesenteret til Talkmore? SIM-kort ikke aktivt? Sperre SIM-kort Hvorfor er fakturaen høyere enn den faste månedsprisen?

Har du spørsmål du ikke finner svar på?

Vi hjelper deg gjerne! Chaten er åpen hverdager kl. 09.00 - 16.30 og lørdager 10.00 - 13.30.

Kontakt oss på chaten