Velkommen til spørsmål og svar!

Her finner du svar på ulike spørsmål du skulle ha om ditt abonnement og kundeforhold.

Husk at du også har full kontroll på ditt og familiens abonnement i Talkmore-appen.
Opplever du tekniske problemer finner du informasjon om dette i våre driftsmeldinger.

NY KUNDE?

 

FAKTURA

 

SIM-KORT OG PIN-KODE

 

EIERSKIFTE

 

INTERNETT, MMS og SMS-INNSTILLINGER

 

TALKMORE FAMILIE

 

MOBILT BREDBÅND

 

DEKNING

 

MINE SIDER OG TALKMORE-APP

 

NETTBUTIKKEN

FORDELER

 

FIRMAKUNDE

 

UBEGRENSET DATA

 

Ofte stilte spørsmål

Her er de spørsmålene vi får oftest fra våre kunder.

Nettslett

Nettslett

Vi har et samarbeid med Help forsikring! Sammen med Help tilbyr vi ulike forsikrings-tjenester til våre kunder. Blant annet får alle våre kunder Nettslett gratis inkludert i abonnementet sitt hos oss.

Nettslett er en forsikring hvor du får advokathjelp hvis du blir utsatt for netthets, eller privat innhold kommer på avveie. Vi ønsker ikke at noen skal føle seg utrygge på nett!


Hvorfor dukker Nettslett opp på fakturaen?

Nettslett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ingen ekstrakostnad for deg. Likevel står Nettslett oppført på fakturaen din, og dette er fordi Nettslett er unntatt fra MVA-beregning, og er skilt ut på fakturaen for å vise korrekt MVA. Men abonnementsprisen du betaler påvirkes altså ikke av dette.

Bestille og aktivere SIM-kort Faktura er høyere forventet Hvor finner jeg PIN/PUK-koder? Hva er inkludert i mitt Talkmore Familie-abonnementet? Hva er inkludert i mitt enkelt-abonnementet? EU inkludert Endre abonnement Kjøpe datapakke SIM-kortet mitt virker ikke Min bestilling feilet - Hva skyldes det? Eierskifte for privatkunder Hva er forfallsdato og fakturaperiode? Hvorfor er mitt abonnement sperret? Data Rollover og hvordan det fungerer Driftsmeldinger og tekniske feil

Les våre vilkår

Her finner du vilkår for alle våre abonnement:

Les Talkmores vilkår

Har du spørsmål du ikke finner svar på?

Vi hjelper deg gjerne på chat, e-post eller telefon.

Kontakt oss