Kan vi velge dato og klokkeslett for overføringen?

Ja, det kan dere! Nedenfor ser du hva som gjelder, om bedriften din er en helt ny kunde eller om du som eksisterende kunde skal legge inn en ny ansatt

Ny kunde

Har du allerede registrert bedriften din, men ønsker å endre overføringstidspunkt og -dato, kan administrator av avtalen kontakte kundeservice. Merk at vi ikke anbefaler overføringer etter kl. 15:30 på hverdager, i helger eller på røde dager. Om det skulle skje noe, er du som kunde avhengig av kundeservice og muligens teknikere for å rette opp i saken, og vi kan ikke garantere hjelp på disse tidspunktene. 

Eksisterende kunde som legger til en ansatt

Skal du som administrator legge til en ansatt kan du velge dato for overføringen, når du legger til en ansatt fra Talkmore-appen eller via Mine Sider. Standard tidspunkt for overføring er kl. 12:22, slik at vi er tilgjengelige for hjelp om det skulle være behov. Det står ikke noe i veien for å velge et annet klokkeslett, men da må du eller den ansatte ta kontakt med kundeservice for å få endret tidspunkt på dagen.

Fant du det du lette etter?

Oppsigelse av gammel operatør

Ved overføring til oss blir ditt abonnement hos din tidligere operatør automatisk sagt opp. Les mer om prosessen her.

Les mer

Overføre nummer til Talkmore

Her kan du lese mer om hva som skal til for at vi får overført deres eksisterende numre til Talkmore Bedrift.

Les mer

Min Bedrift, Min Side og Talkmore-appen

Talkmore-appen og Mine Sider gir deg full oversikt over ditt og dine ansattes abonnement, forbruk, tjenester og innstillinger.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.