Hvordan overføre nummer til Talkmore?

Kan vi beholde våre eksisterende nummer når vi overføres til Talkmore? 

Ja, det kan dere! Velg “Behold nummer” når dere blir kunde, eller "Behold eksisterende nummer" om dere etterbestiller numre på admin-siden i Talkmore-appen eller på Mine Sider.

 

Når får vi SIM-kort?

SIM-kort i post: Dere vil motta SIM-kort i posten innen 1-3 virkedager etter bestilling.

Hente SIM-kort i butikk: 
Du tar med hentemelding og legitimasjon, og henter SIM-kort på din nærmeste Narvesen og 7 Eleven-kiosk når det passer deg.

Du vil få et SIM-kort som kan tilpasses alle mobiltelefoner, siden det kan brytes ned i tre forskjellige størrelser.

 

Når overføres numrene våre?

SIM-kort i post: Dersom dere har bestilt SIM-kortet hjem til hver ansatt eller til arbeidsplassen, vil dere automatisk overføres til oss 7 virkedager etter bestillingsdatoen. Eksakt dato og tidspunkt vil være oppgitt i brevet sammen med SIM-kortet og bekreftelsesSMSen vi sender.


Hentet i butikk: Når du har hentet SIM-kortet på Narvesen/ 7-Eleven, kan du aktivere det selv på Mine Sider når det skulle passe deg. Etter du har aktivert SIM-kortet på Mine Sider, tar det 1-2 virkedager før nummeret ditt overføres til Talkmore. Du vil motta en SMS etter aktivering med eksakt tidspunkt og dato.

Om dere har blitt kunde via kundeservice eller salgsavdelingen vår, og avtalt en spesifikk dato og tidspunkt, er det denne datoen og tidspunktet som gjelder. Dette vil også stå i SIM-kortbrev og bekreftelsesSMSen vi sender.

Ønsker dere å endre overføringstidspunkt? Les mer om hvordan her.

Fant du det du lette etter?

Allerede Talkmore-kunde, men under en annen bedrift- eller privatavtale?

Hvis du allerede er Talkmore-kunde, men under en annen bedrift- eller privatavtale, kan vi utføre et eierskifte.

Les mer

Bedriftsnett

Med bedriftsnett fra Talkmore får du et mobilt sentralbord skreddersydd for å forenkle arbeidshverdagen for små- og mellomstore bedrifter.

Les mer

Din første faktura

Din første faktura fra Talkmore Bedrift vil inneholde flere punkter, finn fakturaforklaring for din første faktura her.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.