Oppstart | Pr minutt | |
---|---|---|
Nødnummer (110, 112, 113) | kr 0 | kr 0 |
175, 177, øvrige 3-sifrede nummer | kr 0,49 | kr 0,49 |
Priser | |
---|---|
Nummeropplysningen 1880 | www.gulesider.no/hjelp/1880 |
Nummeropplysningen 1881 og 1882 | www.om.1881.no/vilkar/priser |
Nummeropplysningen 1888 | www.1888.no |
Oppstart | Pr minutt | |
---|---|---|
Alle nummer | kr 0* | kr 0* |
*For abonnement som ikke har inkludert fri tale gjelder kr 0,49 for oppstart og kr 0,49 pr/min
Oppstart | Pr minutt | |
---|---|---|
800 xx xxx | kr 0* | kr 0* |
810-814/819 xx xxx | kr 0* | kr 0* |
815 xx xxx | kr 0* | kr 0* |
85x xx xxx | kr 0* | kr 0* |
88x xx xxx | kr 0,69 | kr 1,38 |
Teletorg-nummer faktureres via Strex, på lik linje som innholdstjenester på SMS.
Du vil få opplest minuttpris når du ringer til de individuelle teletorg-numrene, og du vil kunne se belastningen på din mobilfaktura. Hvis du heller ønsker å betale for disse tjenestene med ditt betalingskort, kan du ordne dette ved å registrere deg på Strex.
Det er også blitt innført lovpålagte beløpsgrenser på maks 1000 kr per enkelttransaksjoner og 5000 per måned.
OBS! Samtaler til servicenummer og spesialnummer samt kjøp av tjenester fra eksterne aktører (for eksempel spill, parkering, bussbillett, bestille legetimer og liknende), vil bli fakturert måneden etter faktisk forbruk. Dette vil stå spesifisert i samleposter på fakturaen.
Ønsker du detaljert spesifikasjon på hva du har kjøpt eller hvilket nummer du har ringt, må du logge deg inn på Min Side på Strex. Dette er informasjon Talkmore ikke har tilgang til.