Noen ganger kan det være behov for å viderekoble sentralbordnummeret til et annet nummer eller til mobilsvar. Dette kan enkelt gjøres til i Talkmore Bedriftsnett-appen.
Noen ganger kan det være behov for å viderekoble sentralbordnummeret til et annet nummer eller til mobilsvar. Dette kan enkelt gjøres til i Talkmore Bedriftsnett-appen.
Nummeroppslag fra Gule Sider på ukjente innkommende anrop – helt automatisk. På den måten kan du se hvem som ringer, selv når du ikke har nummeret lagret i kontaktlisten
99,–/mnd for hele bedriften
Har din bedrift et mobilnummer som brukes til å kontakte bedriften i tillegg til deg personlig? Da er mobilt hovednummer en ypperlig tjeneste for dere. Man kan gjøre et hvilket som helst mobilnummer om til et mobilt hovednummer. Du beholder samme simkort fra Talkmore, men hovedforskjellen er at innringere vil bli møtt med f.eks. en velkomstmelding og rutes inn i en kø, der flere kollegaer kan hjelpe til med å besvare samtalene.
99,– /mnd per mobilt hovednummer
Full oversikt over innringere og køer. Det har aldri vært enklere å håndtere anrop i et brukervennlig og intuitivt grensesnitt.
199,–/mnd for hele bedriften
Planlegg eller start en telefonkonferanse umiddelbart med inntil 10 deltagere. Konferansenummeret er 919 00 000.
99,–/mnd for hele bedriften
Med Talkmore Bedriftsnett CRM integrasjon er det enkelt å trigge hendelser i et eget CRM system o.l. med informasjon om innkommende samtaler.
Etableringsgebyr 499,–, deretter 499,–/mnd
Alle bedrifter bør ha et bedriftsnett, uansett størrelse på bedriften. Talkmore Bedriftsnett gir deg mobilt sentralbord som løfter samtale-håndteringen til et nytt, profesjonelt nivå. Du og dine ansatte kan enkelt sette over samtaler, styre køer og se kollegaers tilgjengelighet. På den måten går dere aldri glipp av en samtale.
Bedriften kan sette opp et felles hovednummer på utgående og innkommende anrop. Dette gjør det enkelt både for de ansatte og for kunden som kun har ett telefonnummer å forholde seg til.
En velkomsthilsen gjør at nye kunder får bekreftet at de har ringt riktig. I tillegg kan en god kø-løsning forhindre at kundene legger på og heller ringer en konkurrent.
Vi har lagt vekt på at vårt bedriftsnett skal være enkelt i bruk, og har derfor ikke inkludert de aller mest avanserte løsningene som går på bekostning av brukervennligheten. De mest avanserte funksjonene er det kun et fåtall i bedriftsmarkedet som har bruk for. Vi har imidlertid en rekke valgfrie tilleggstjenester man kan legge til ved behov.
Vi er så sikre på at kundene våre er fornøyde med bedriftsnettet vårt, og derfor har vi valgt ikke å ha bindingstid. Hos oss får dere alltid god kvalitet til en lav pris, helt uten etableringskostnad.
Ja! Med Talkmore Bedriftsnett er det enkelt å se hvilke samtaler som er til deg privat og de som er til bedriften.
Ja, vi har mulighet til å legge inn det som kalles en "ekstern bruker" til kun 99,–/mnd. På denne måten kan de som har en annen operatør logge seg inn og besvare samtaler gjennom bedriftens hovednummer. Perfekt for de som for eksempel er sommervikar i bedriften eller de som av en eller annen grunn ikke kan eller vil bytte operatør.
Oppgitt pris er ekskl. mva.
Talkmore Bedriftsnett koster 29,–/mnd per bruker.
Oppgitt pris er ekskl. mva.