Vi i Talkmore mener at du som kunde skal kunne se og administrere så mye som mulig helt selv – raskt og enkelt! Derfor har vi en rekke funksjoner både for deg som administrator og ansatt, slik at dere kan ha full kontroll til enhver tid.
Talkmore-appen og Mine Sider for deg som administrator
Som administrator kan du se og administrere alle dine ansattes abonnementer. Se forbruk, endre eller legge til abonnement, aktivere/deaktivere roller, sperrer og tjenester, se og betale faktura.
Må jeg opprette bruker?
Du trenger ikke opprette en bruker. Da bedriften din ble registrert hos oss, skal du ha mottatt en mail med innloggingsinformasjon. Hvis du ikke finner igjen denne mailen, kan du alltids benytte deg av Glemt passord-funksjonen.
Nyttige funksjoner
Selvbetjeningsløsningene våre (Talkmore-appen og Mine Sider) har mange nyttige funksjoner, og her er noen av de mest brukte:
- Se alle ansattes forbruk*, både hver enkelt ansatt og samlet
- Endre de ansattes abonnementer
- Tildele de ansatte roller og rettigheter, slik at bedriften unngår uønsket privat forbruk på faktura
- Aktivere/deaktivere tilleggspakker, tjenester og sperrer
- Se fakturahistorikk, se og hente ut faktura, og betale faktura
- Legge til ansatte, både overføring av eksisterende numre og opprette nye numre
- PIN/PUK, bestille og aktivere SIM-kort
* Merk at du som administrator kun ser de ansattes generelle forbruk, og dette på grunn av personvern. Altså antall GB, Min, SMS/MMS og beløp, ikke hvilke numre den ansatte har ringt/tekstet, hvilken betalingstjeneste, hvilket utland den ansatte har vært i. Skal du som admin se ditt eget spesifiserte forbruk, må du velge din side istedenfor admin-siden.
Talkmore-appen og Mine Sider for deg som ansatt
Uansett hvilken rolle og rettigheter administratoren har tildelt deg, så vil du kunne se ditt eget abonnement, forbruk, SIM-kort, PIN/PUK. I tillegg kan du alltid kjøpe éngangspakker (datapakker både for Norge og utlandet, Ekstra utland 30 dager) med Vipps/kort.
Med standard tilgang vil du også kunne endre abonnementet ditt, aktivere/deaktivere faste pakker og tjenester, samt velge å legge éngangspakker på faktura istedenfor å betale selv. Vi vil selvsagt anbefale deg å snakke med administrator før du enten endrer abonnement eller legger til pakker eller tjenester på faktura.
Hvordan endrer jeg passord?
Om du har trykket på Glemt passord og fått tilsendt et midlertidig passord, eller bare skal endre passordet ditt, er det samme fremgangsmåte både på Min side og i appen.
- Meg (fanen nederst til høyre)
- Innstillinger
- Endre passord
- Skriv inn ditt nåværende eller midlertidige passord
- Skriv inn ditt nye passord, i begge feltene det blir bedt om
- Endre passord