Spesifisert faktura og forbruk

Hvor finner vi spesifisert faktura?

Grunnet personvern kan vi ikke gi ut de ansattes spesifiserte forbruk eller faktura til administrator eller andre i bedriften. Det er kun bruker av et nummer som kan sjekke eller be om å få se spesifisert faktura.

 

Skulle det være behov i innsyn i de ansattes forbruk må det tas med den ansatte, som må vise dere sitt forbruk.

 

Hvor kan jeg se mitt spesifiserte forbruk?

I Talkmore-appen eller på Mine Sider kan du se ditt eget spesifiserte forbruk. Ved å gå inn på Forbruk og deretter hvilket forbruk du vil se. Skal du se for tidligere måneder, må du velge Se forbruk tidligere måneder for å så velge måneden du vil se for. Merk at vi kun har spesifisert forbruk og faktura tre måneder tilbake i tid.

 

Kan jeg få min spesifiserte faktura tilsendt i posten?

Ja, det kan du! For å få det tilsendt må du kontakte kundeservice. For at vi skal kunne sende det til deg, må navnet ditt være oppført på nummeret du skal hente det ut for. I tillegg må vi sende den i posten til din folkeregistrerte adresse. Det kan altså ikke sendes per mail.

Fant du det du lette etter?

Din første faktura

Her finner du informasjon om din første faktura.

Les mer

EHF-faktura

Her finner du informasjon om hvordan EHF-faktura fungerer og hvilke fordeler din bedrift får med denne betalingsløsningen.

Les mer

Betalingsmetoder

Her finner du informasjon om hvilke betalingsmåter du kan benytte for å betale din faktura.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.