Hvor finner vi spesifisert faktura?
Grunnet personvern kan vi ikke gi ut de ansattes spesifiserte forbruk eller faktura til administrator eller andre i bedriften. Det er kun bruker av et nummer som kan sjekke eller be om å få se spesifisert faktura.
Skulle det være behov i innsyn i de ansattes forbruk må det tas med den ansatte, som må vise dere sitt forbruk.
Hvor kan jeg se mitt spesifiserte forbruk?
I Talkmore-appen eller på Mine Sider kan du se ditt eget spesifiserte forbruk. Ved å gå inn på Forbruk og deretter hvilket forbruk du vil se. Skal du se for tidligere måneder, må du velge Se forbruk tidligere måneder for å så velge måneden du vil se for. Merk at vi kun har spesifisert forbruk og faktura tre måneder tilbake i tid.
Kan jeg få min spesifiserte faktura tilsendt i posten?
Ja, det kan du! For å få det tilsendt må du kontakte kundeservice. For at vi skal kunne sende det til deg, må navnet ditt være oppført på nummeret du skal hente det ut for. I tillegg må vi sende den i posten til din folkeregistrerte adresse. Det kan altså ikke sendes per mail.