Når får vi fakturaen vår?
Fakturaen blir sendt ut den 1. eller 2. i måneden, og forfallsdatoen er 14 dager etter utsendelse. Ønsker dere lengre forfall, kan dere kontakte kundeservice for å få utsatt til maksimalt 30 dager.
Faktura blir sendt på e-post som PDF eller som EHF.
EHF kommer rett inn i deres økonomisystem.
Dere kan endre betalingsmetode i Talkmore-appen og på Mine Sider.
Admin > Faktura og betaling > Betalingsmetode
Verdt å vite om første faktura
Første faktura inneholder mer enn én månedspris. Det er fordi dere betaler for de dagene dere først var kunder i måneden dere kom inn, samt en vanlig forskuddsfakturering for kommende månedspris. På neste faktura vil det selvsagt kun være én månedspris av gangen, i tillegg til eventuelle kostnader knyttet til bruk utenfor inkludert innhold.
Fakturaperiode
En faktura gjelder for hver hele kalendermåned. Abonnementet deres fornyes den første hver måned uavhengig av oppstartsdato. Dere faktureres for kommende månedspris på hver faktura. Dette betyr at dere betaler månedsprisen for mai på mai-faktura.
Hva er inkludert i månedsprisen?
Månedsprisen er den faste prisen dere betaler for abonnementene deres i måneden. Dette er inkludert:
-
Valgt datamengde
-
Fri tale, SMS, MMS i Norge og til Norden
-
Roaming i hele Europa
-
Data Rollover (gjelder ikke Ubegrenset abonnement)
-
Datakontroll (gjelder ikke Ubegrenset abonnement)
Forbruk
Har du eller dine ansatte forbruk utover det inkluderte vil dette faktureres på deres neste faktura. Forbruk kan være samtaler til spesial- eller servicenummer, om du har kjøpt ekstra datapakker eller andre innholdstjenester. For eksempel vil samtaler til servicenummer utført i mai faktureres på juni fakturaen.