Er fakturaen høyere enn forventet?

Dersom mobilregningen har blitt høyere enn forventet kan det gjelde noen av disse punktene:

  • Kjøp av varer og tjenester gjelder bestilling eller aktivering av tjenester via en tredjepart, som man betaler via mobilfakturaen sin. Eksempler på dette er banktjenester, nummeropplysning, spill, billettkjøp, parkering, og donasjoner til veldedige organisasjoner.
  • Vært i utlandet eller på ferge? Det er egne priser når man er utenfor Europa og på ferge. Se priser for bruk i utlandet her.
  • Samtaler til utlandet eller til spesialnumre koster ekstra.
  • Kjøpt andre tjenester fra oss? Dette kan være ekstra tjenester som ekstra SIM-kort, ekstra datapakker.

I Talkmore-appen og på Mine Sider kan man følge med på forbruket gjennom måneden for å unngå overraskelser. Se hvilke kontroll- og sperrefunksjoner som kan legges til nederst på talkmore.no/bedrift/bedriftstjenester

Dersom noen ansatte ikke skal ha mulighet til å endre abonnement og kjøpe tjenester kan rettighetene til brukeren endres. Min bedrift > Administrasjon > Roller og rettigheter

Fant du det du lette etter?

Forklaring på fakturaens deler

Her finner du informasjon om hvordan fakturaen vår er satt opp.

Les mer

Din første faktura

Her finner du informasjon om din første faktura.

Les mer

EHF-faktura

Her finner du informasjon om hvordan EHF-faktura fungerer og hvilke fordeler din bedrift får med denne betalingsløsningen.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.