Faktura ved endring av abonnement

Dersom dere har oppgradert ett eller flere av de ansattes abonnement kan neste faktura oppleves litt forvirrende. I praksis vil abonnementet den ansatte hadde bli kreditert (trukket fra) og nytt abonnement debitert (lagt på), som vil si at dere blir etterfakturert mellomlegget mellom de to abonnementene. I tillegg vil dere som vanlig bli forhåndsfakturert månedsprisen for kommende måned.

Eksempelvis:
2GB - 01.10.2019 - 31.10.2019: - 199,- (Kreditering av gammel månedspris)
20GB - 01.10.2019 - 31.10.2019 + 399,- (Ny månedspris, etterfakturering av mellomlegg)
20GB - 01.11.2019 - 30.11.2019: + 399,- (Ny månedspris, kommende måned)

Fant du det du lette etter?

Forfallsdato og fakturaperiode

Fakturaen sendes ut 1. hver måned og forfallsdato er ca. den 15. hver måned. Forfallsdatoen er fristen din til å betale fakturaen.

Les mer

Forklaring på fakturaens deler

Her finner du informasjon om hvordan fakturaen vår er satt opp.

Les mer

Ikke mottatt faktura?

Du kan finne mulige forklaringer på dette her.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.