Dersom dere opplever feil med bedriftsnett-anrop, beklager vi selvsagt for det, og vil gjøre det vi kan for å hjelpe dere med å løse problemet. For å kunne feilsøke best mulig, trenger vi en del informasjon.
Her er det viktig at vi får så konkret informasjon som mulig og nok eksempler, for å kunne både finne og løse problemet så fort som mulig. Informasjonen kan sendes til bedrift@talkmore.no.
Feil på anrop
Beskrivelse av feil:
- Hva er feilen?
- Når oppstod feilen?
- Opplever dere feil ved hvert forslag?
Minimum 2-3 eksempler på følgende:
- Nummer det er ringt fra (innringer):
- Nummer det er ringt til (hovednummer):
- Nummer samtalen er mottatt på (ansatt som mottok anropet):
- Dato og klokkeslett:
- Hva skjedde (eks. lang oppkoblingstid, hakkete lyd, brutt anrop):
Feil i APP
- Telefonmodell:
- Versjon av operativsystem:
- Versjon av APP:
- Hva ble forsøkt og hva skjedde?:
- Har det fungert tidligere? Utløste noe feilen?:
- Skjermbilde om mulig:
Feil i webbasert
- Nummer det er ringt fra:
- Nummer det er ringt til:
- Nummer samtalen er mottatt på:
- Evt. nummer samtalen er satt over til:
- Type nettleser:
- Forsøkt andre nettlesere?:
- Skjermbilde om mulig: