Melde feil

Dersom dere opplever feil med bedriftsnett-anrop, beklager vi selvsagt for det, og vil gjøre det vi kan for å hjelpe dere med å løse problemet. For å kunne feilsøke best mulig, trenger vi en del informasjon.

 

Her er det viktig at vi får så konkret informasjon som mulig og nok eksempler, for å kunne både finne og løse problemet så fort som mulig. Informasjonen kan sendes til bedrift@talkmore.no. 

 

Feil på anrop

Beskrivelse av feil:

  • Hva er feilen?
  • Når oppstod feilen?
  • Opplever dere feil ved hvert forslag?

 

Minimum 2-3 eksempler på følgende:

  • Nummer det er ringt fra (innringer):
  • Nummer det er ringt til (hovednummer):
  • Nummer samtalen er mottatt på (ansatt som mottok anropet):
  • Dato og klokkeslett:
  • Hva skjedde (eks. lang oppkoblingstid, hakkete lyd, brutt anrop):

 

Feil i APP
  • Telefonmodell:
  • Versjon av operativsystem:
  • Versjon av APP:
  • Hva ble forsøkt og hva skjedde?:
  • Har det fungert tidligere? Utløste noe feilen?:
  • Skjermbilde om mulig:

 

Feil i webbasert
  • Nummer det er ringt fra:
  • Nummer det er ringt til:
  • Nummer samtalen er mottatt på:
  • Evt. nummer samtalen er satt over til:
  • Type nettleser:
  • Forsøkt andre nettlesere?:
  • Skjermbilde om mulig:

 

Fant du det du lette etter?

Hva er Talkmore Bedriftsnett?

Talkmore Bedriftsnett er en tjeneste hvor bedriften deres får et mobilt sentralbord som løfter samtalehåndteringen til et nytt og profesjonelt nivå. 

Les mer

veiledning

Klargjør bedriften for ferien med våre nyttige tips og råd. Med bedriftsnett kan du oppnå en enkel og sømløs overgang til ferie!

Les mer

Tilleggstjenester til Bedriftsnett

Med bedriftsnett fra Talkmore kan man ha en rekke tilleggstjenester, og mer om disse står det om her.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.