Vilkår for Alltid På Nett-garanti

Vilkår for fiberbredbånd

Alle private faste bredbåndsabonnement i Norge, som er levert av Telenor Norge AS under merkevaren «Talkmore» er omfattet av garantien.

 

I tillegg til disse vilkårene gjelder de til enhver tid gjeldende vilkår for Talkmore, se særlig vilkår fiberbredbånd. 

Talkmore garanterer at kunden skal ha en fungerende bredbåndsforbindelse. Med dette menes oppkobling til internett til første tilknytningspunkt.

Garantien innebærer at kunden får datapakker når bredbåndsforbindelsen ikke fungerer på grunn av feil som er omfattet av garantien, se punkt 3.

Inntil 5 personer i kundens husstand får en datapakke. Datapakken aktiveres ved å gjennomføre feilsøk via «Sjekk ditt internett»-funksjonen i Talkmore-appen. Dette forutsetter at hustandsmedlemmet har mobilabonnement med fast månedsbeløp fra Talkmore (enkelt-, familie-, eller bedriftsabonnement). Datapakken gir 200 GB data som kan benyttes i inntil 7 dager (inkludert dagen feilen meldes).

Datapakken kan brukes til oppkobling til internett via mobiltelefon.

Dersom feilen ikke er rettet innen datapakkens utløpstid, kan kunden få en ny datapakke ved å gjøre et nytt feilsøk i Talkmore-appen. Det tildeles ikke ny datapakke innenfor 7-dagers perioden dersom datamengden brukes opp.

Det tildeles maksimalt 5 datapakker til ett og samme mobilnummer i løpet av en periode på 3 måneder.

Kompensasjonen gjelder ikke abonnement på Mobilt Bredbånd eller Forhåndsbetalt.
For å være omfattet av garantien må hustandmedlemmet ha mobilabonnement med fast månedsbeløp fra Talkmore.

Garantien omfatter feil som er innenfor Telenors nett. Feil på kundens utstyr/eget nett omfattes ikke av garantien.
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.