Talkmore garanterer at kunden skal ha en fungerende bredbåndsforbindelse. Med dette menes oppkobling til internett til første tilknytningspunkt.
Garantien innebærer at kunden får datapakker når bredbåndsforbindelsen ikke fungerer på grunn av feil som er omfattet av garantien, se punkt 3.
Inntil 5 personer i kundens husstand får en datapakke. Datapakken aktiveres ved å gjennomføre feilsøk via «Sjekk ditt internett»-funksjonen i Talkmore-appen. Dette forutsetter at hustandsmedlemmet har mobilabonnement med fast månedsbeløp fra Talkmore (enkelt-, familie-, eller bedriftsabonnement). Datapakken gir 200 GB data som kan benyttes i inntil 7 dager (inkludert dagen feilen meldes).
Datapakken kan brukes til oppkobling til internett via mobiltelefon.
Dersom feilen ikke er rettet innen datapakkens utløpstid, kan kunden få en ny datapakke ved å gjøre et nytt feilsøk i Talkmore-appen. Det tildeles ikke ny datapakke innenfor 7-dagers perioden dersom datamengden brukes opp.
Det tildeles maksimalt 5 datapakker til ett og samme mobilnummer i løpet av en periode på 3 måneder.
Kompensasjonen gjelder ikke abonnement på Mobilt Bredbånd eller Forhåndsbetalt.