Meld forsikringskrav

Her har vi samlet informasjon rundt opprettelse av forsikringskrav. 

Hvem kan opprette forsikringskrav?

Alle som har kjøpt telefon med enten skjerm- eller plussforsikring via nettbutikken vår kan opprette et forsikringskrav gjennom forsikringspartneren vår SquareTrade. 

 

Hvordan oppretter jeg forsikringskrav?

For å opprette et forsikringskrav må du ta kontakt med SquareTrade. Husk å ha IMEI-nummeret (serienummeret) til mobilen klar når du ringer inn til Squaretrade. Dette kan du finne flere steder:

  • Telefoninnstillinger under "om"
  • Ved å taste *#06# på telefontastaturet
  • På telefonesken mobilen ble levert i
  • I telefonens SIM-kortskuff

Kontakt informasjon SquareTrade:

Telefon: +47 21 49 20 59

Fant du det du lette etter?

Mobilforsikring

Her har vi samlet nyttig info rundt mobilforsikring.

Les mer

Reklamasjon

Her har vi samlet nyttig info om reklamasjon på kjøp gjort i nettbutikken vår.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.