Meld skade
På denne siden finner du informasjon om hvordan du sender inn et krav når du har mobilforsikring gjennom Talkmore. Det er vår samarbeidspartner,
SquareTrade, som følger opp forsikringssaken din.
På denne siden finner du informasjon om hvordan du sender inn et krav når du har mobilforsikring gjennom Talkmore. Det er vår samarbeidspartner,
SquareTrade, som følger opp forsikringssaken din.
Hvis du har knust skjermen din og ønsker å opprette en forsikringssak, bør du lagre innholdet på telefonen din først, dersom det lar seg gjøre. Dette er fordi innholdet på telefonen kan gå tapt under reparasjonen.
For iPhone, gå til Innstillinger, deretter iCloud (for iPhone7, trykk på initialene dine etter Innstillinger, deretter iCloud). Velg Sikkerhetskopier og trykk på Sikkerhetskopier nå. Er denne allerede skrudd på skal backup være gjort automatisk.
For Android, gå til Innstillinger, deretter Kontoer. Her kan du administrere tjenester, og aktivere/deaktivere automatisk synkronisering.
Hvis du har Plussforsikring dekker dette både mistet eller stjålet telefon. Før du melder inn til forsikringen bør du gjøre dette:
Du kan også kontakte SquareTrade på telefon: 21 49 20 59.
Ha IMEI-nummeret (serienummeret) til mobilen klart før du ringer.