BankID på mobil

Opplever du problemer med BankID på mobil? 

Får du feilmelding når du forsøker å bruke BankID kan du kjøre en test for BankID ved å trykke her. Når du er inne på siden kan du trykke på «Vis flere testverktøy», så får du opp mulighet for å teste BankID på mobil. 

 

I de fleste tilfeller må du kontakte banken din for videre hjelp, med unntak av om du får feilmelding som sier at SIM-kortet ditt er for gammelt/ikke støtter BankID, da må du installere BankID-appen (som gradvis erstatter BankID på mobil). På grunn av denne utfasingen av BankID på mobil, går det ikke å opprette en ny BankID på mobil fra og med 01.09.22. Ok

Les mer om hvorfor og hvordan du laster ned og aktiverer BankID-appen her

Fant du det du lette etter?

Sperre SIM-kort

SIM-kort sperres via Mine Sider eller Talkmore-appen. Les mer her.

Les mer

Trippel-SIM

Alle Talkmore SIM-kort kommer i tre ulike størrelser, du brekker kortet ut til den størrelsen telefonen din krever. Les mer her.

Les mer

Bestille og aktivere SIM-kort

Hent ut et nytt SIM-kort på Narvesen eller 7/11 med en gang, les mer her.

Les mer
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.