BankID på mobil

Opplever du problemer med BankID på mobil? 

Får du feilmelding når du forsøker å bruke BankID kan du kjøre en test for BankID ved å trykke her. Når du er inne på siden kan du trykke på «Vis flere testverktøy», så får du opp mulighet for å teste BankID på mobil. 

 

I de fleste tilfeller må du kontakte banken din for videre hjelp, med unntak av om du får feilmelding som sier at SIM-kortet ditt er for gammelt/ikke støtter BankID, da må du installere BankID-appen (som gradvis erstatter BankID på mobil). På grunn av denne utfasingen av BankID på mobil, går det ikke å opprette en ny BankID på mobil fra og med 01.09.22. Ok

Les mer om hvorfor og hvordan du laster ned og aktiverer BankID-appen her

Fant du det du lette etter?

Sperre SIM-kort

SIM-kort sperres via Mine Sider eller Talkmore-appen. Les mer her.

Les mer

Trippel-SIM

Alle Talkmore SIM-kort kommer i tre ulike størrelser, du brekker kortet ut til den størrelsen telefonen din krever. Les mer her.

Les mer

Bestille og aktivere SIM-kort

Hent ut et nytt SIM-kort på Narvesen eller 7/11 med en gang, les mer her.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.