Tail it

Har du spørsmål angående et Tail it abonnement?

Da har du svarene her

Vi har samlet opp de mest spurte spørsmålene angående Tail it under. Dersom du ikke finner et svar på det du lurer på anbefaler vi å kontakte Tail it direkte her. Normalt får du svar i løpet av 24 timer. 

Jeg har kjøpt Tail it hos dere, hvordan registrerer jeg enheten min?

Du kan enkelt registrere og aktivere din enhet i Tail it-appen.
Det gjør du slik:

  1. Lag en bruker og logg inn i Tail it Appen
  2. Trykk på «mer» knappen øverst til venstre

  3. Gå inn på «Enheter»

  4. Velg «Legg til enhet»
  5. Skriv inn enhetens IMEI-nummer. Det finner du på selve enheten eller i esken den kom i.
  6. På neste side skriver du inn telefonnummeret som du har her hos oss. Det vil da blir gjort en verifisering av at mobilnummeret er tilknyttet et abonnement hos Talkmore. Når det er verifisert blir det sendt en kode pr SMS til nummeret.
  7. På neste side skal du skrive inn koden du mottok på SMS, sammen med praktisk informasjon, som fult navn og e-post adresse.*
  8. Trykk på «Fullfør».

Enheten er nå klar til bruk! :)

 Merk: Alle Tail it produkter har et kryptert SIM-kort allerede installert og du trenger ikke plassere et annet SIM-kort i enheten.

 

* Dersom du har Tail it Kids: Skriv inn SIM-nummeret som står på SIM-kortet som fulgte med klokken. SIM-kortet finner du i rommet på baksiden av klokken.


Hvor styrer jeg mitt Tail it abonnement?
Du har full kontroll på din Tail it gjennom Tail it-appen. Ønsker du å fryse eller avslutte abonnementet gjør du det fra dine Tail it Mine Sider. Tail it har også flere brukermanualer som kan være lure å se gjennom for å få oversikt.

 

Jeg har problemer med min Tail it enhet

Om du opplever problemer med et Tail it produkt, anbefaler vi deg å ta direkte kontakt med Tail it, slik at en av deres eksperter får hjulpet med å løse opp så raskt som mulig. Du kan ta kontakt med Tail it her.

Ønsker du å si opp ditt Tail it abonnement?

Abonnementet hos Tail it er selvfølgelig helt uten binding, og du kan si opp når som helst dersom du ikke lenger trenger abonnementet. 

Du kan si opp abonnementet ved å kontakte Tail it direkte ved å sende de en henvendelse her. Du kan også sende en henvendelse til nettbutikk@talkmore.no så får en av våre kundebehandlere hjulpet deg med oppsigelsen. Gjerne marker eposten med "Tail it".

Jeg får ikke aktivert SIM-kortet til produktet mitt.

Hvis du ikke får til å aktivere SIM-kortet til produktet ditt sender du en e-post til support@tailit.com og legger ved både IMEI nummer til produktet og telefonnummer til produktet. Vi vil da ta en sjekk i våre systemer og hjelpe deg videre.

Jeg får ikke produktet mitt til å fungere.

Send en e-post til support@tailit.com hvor du beskriver hva problemet er. Legg gjerne med IMEI nummer på produktet og telefonnummeret på produktet så blir det enklere for oss å finne riktig produkt.

Jeg får beskjed om at jeg trenger kode fra en venn.

Hvis du får melding om at du trenger en kode fra en venn for å legge til produktet i appen betyr dette at produktet allerede er koblet til en annen konto i Tail it appen. For å finne denne koden må du logge inn på den kontoen som allerede har lagt til produktet i appen, eller få denne koden fra eieren av denne kontoen. For å finne denne koden går du til «enheter», trykker på de tre prikkene på høyre side, klikk deg inn på «del produkt» også finner du koden under «del kode».
Hvis du ikke får tak i denne koden kan du sende en e-post til support@tailit.com. Send gjerne med IMEI nummer eller telefonnummer til produktet så blir det enklere for oss å hjelpe deg.

Greit å vite!

Under får du en oversikt over vilkår og ting som er greit å vite om Tail it

  • For å få et Tail it abonnement gjennom oss, må du ha bestilt et Tail it produkt gjennom oss.
  • Enheten må aktiveres via Tail it Appen eller https://reg.talkmore.no/
  • Tail it produktet kommer med eget SIM-kort og telefonnummer, men må knyttes opp mot et allerede eksisterende telefonnummer hos Talkmore. Har du ikke et nummer her fra før kan du bestille dette via vår hjemmeside eller ved å kontakte kundesenteret
  • Gjelder ikke for bedriftskunder
  • Gjelder ikke for Mobilt Bredbåndskunder
Fant du det du lette etter?

Norwegian Reward

Her har vi samlet svar på ofte stilte spørsmål om Norwegian Reward.

Les mer

Trumf bonus

Her har vi samlet svar på ofte stilte spørsmål om partnerskap med Trumf.

Les mer

OBOS rabatt

Her har vi samlet svar på ofte stilte spørsmål om OBOS rabatt.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.