Driftsmeldinger

Opplever du problemer med dekningen? 

Ettersom vi bruker Telenor sitt nettverk kan du lese driftsmeldinger for nettverket i ditt område på Telenor sine nettsider. Er det registrert en driftsmelding på din adresse, betyr det at feilen er oppdaget og at det arbeides med å rette problemet.

 

Har du vært eller befinner du deg i utlandet?

Dersom du har vært eller er i utlandet, kan det hende du må koble deg opp til nettverket der manuelt. Vanligvis skal det gå automatisk med en omstart, etter at du har krysset landegrensen, men noen ganger må man gjøre dette manuelt. Dette kan du lese mer om under siden "Velg operatør manuelt". 

Fant du det du lette etter?

Innstillinger for dekning

Dersom du opplever problemer med dekning, bør du sjekke innstillingene på telefonen din. Les mer her.

Les mer

Dekningskart

Som Talkmore-kunde får du full Telenordekning. Sjekk dekningen i ditt område.

Les mer

4G-tale og WiFi-tale

Varierende kvalitet på dekningen under samtale? Da kan det være lurt å sjekke at 4G-tale er på. Alternativt kan man bruke WiFi-tale, om innendørsdekningen er begrenset.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.