Registrer bruker – Talkmore Familie

Les mer om registrering av brukerinfo på Talkmore Familie.

Må vi registrere brukere på alle familiemedlemmer?

Ja, for å holde oversikt over Familie abonnementet deres må brukerinformasjon registreres på hver enkelt bruker. 

 

Hvordan registrerer vi brukerinformasjon?

Dersom dere er helt nye kunder hos oss og bestiller Familie abonnement fyller dere ut brukerinformasjon til hvert enkelt nummer i bestillingsløpet.

 

Hvis dere er eksisterende kunder og endrer til Familie abonnement vil brukerinformasjon være samme som tidligere.

 

Hvordan endrer vi brukerinformasjon?

Hvis dere ønsker å oppdatere eller endre brukerinformasjon må dere ta kontakt med kundesenteret.

Ved endring til et annet navn på juridisk eier av abonnementet må det utføres et eierskifte. Les mer om eierskifte her.

Fant du det du lette etter?

Talkmore Familieabonnement

Fleksibelt abonnement med Datadeling perfekt for familien. Les mer her.

Les mer

Barnemodus

Ekstra sikkerhet for barna - inkludert i alle Familie abonnement. Les mer her.

Les mer

Fra samlerabatt til Talkmore Familie

Har du og familien abonnement med samlefaktura i dag, men ønsker å bytte til Talkmore Familie kan dere enkelt gjøre det i Talkmore-appen.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.