Må nytt SIM-kort sendes i posten?
Nei, du kan velge å hente ut et nytt SIM-kort på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11. Da slipper du å vente på postgangen, og kan øyeblikket få tak i og aktivere et nytt kort.
OBS! Ved bestilling av helt nytt nummer kan du ikke hente ut et kort. Av personvernhensyn må det første kortet til nytt nummer sendes til folkeregistrert adresse.
Hvordan bestiller jeg som eksisterende kunde hente-SIM?
Du bestiller hente-SIM via Mine Sider eller Talkmore-appen. Slik gjør du:
- Logg inn og gå til Hjem
- Trykk på SIM-kort og velg Bestill nytt SIM-kort
- Velg antall SIM-kort og trykk Gå videre
- Her velger du Hent selv i dag og trykker Bestill SIM-kort nå
Du vil nå motta en hentekode på SMS og epost som du bruker til å hente ut kortet. Etter korter er hentet ut aktiveres det via Mine Sider eller Talkmore-appen. Finn veiledning for aktivering her.
Hvordan bestiller jeg som ny kunde hente-SIM?
Ved bestilling av nytt abonnement får du mot slutten av bestillingsløpet valget mellom å hente SIM-kort selv, eller få det tilsendt i posten.
Dersom du velger å hente kortet selv vil du motta en hentekode på SMS og epost som du bruker til å hente ut kortet. Etter korter er hentet ut aktiveres det via Mine Sider eller Talkmore-appen. Finn veiledning for aktivering her.
Når du har bestilt SIM-kort mottar du hentekvittering på e-post og SMS. Hentekvitteringen er gyldig i 30 dager. Vis hentekvitteringen og legitimasjon i din nærmeste Narvesen, 7-eleven eller YX/7-eleven for å hente ut ditt nye SIM-kort
Passer SIM-kortet i min mobil?
SIM-kortet du mottar er et såkalt Trippel-SIM og kan tilpasses alle mobiltelefoner ved å knekke det ut til nødvendig størrelse.