Hvordan kan Talkmore Bedrift hjelpe med bruddgebyr?
Talkmore Bedrift kan tilby støtte for bruddgebyr fra tidligere operatør. Dette innebærer at vi refunderer dokumenterte bruddgebyr ekskl. mva. opptil 3000,– per nummer hos deres nåværende mobiloperatør.
For å refundere bruddgebyret trenger vi følgende:
- En fakturakopi av bruddfaktura fra tidligere operatør. (Alle sider av fakturaen må være med slik at det fremkommer tydelig hvilke numre fakturaen gjelder og totalbeløpet)
- Bekreftelse på at fakturaen er betalt. (For eksempel skjermbilde fra nettbanken)
- Kontonummer for utbetaling.
Dersom du har signert en utkjøpsavtale, vil du kort tid etter overføring motta en e-post med en lenke til et skjema. I skjemaet fyller du inn informasjonen nevnt ovenfor. Når vi har mottatt og verifisert skjemaet, vil utbetalingen skje innen 10 virkedager.
Har du ikke fakturaen?
Logg inn på "Mine Sider" hos din tidligere operatør, eller kontakt dem for å få en kopi.
Viktig å merke seg:
Avtalen har en bindingstid på 24 måneder. Dersom avtalen brytes før denne perioden utløper, vil det påløpe et gebyr på 3 000,– ekskl. mva. per abonnement. I tillegg vil det påløpe et ekstra gebyr på 3 000,– ekskl. mva. dersom det er inngått en kontrakt om Avtalerabatt.
Hvordan kan jeg få en utkjøpsavtale?
Ta kontakt med oss her, så sender vi en ferdig utfylt avtale som du returnerer signert.