Binding og bruddgebyr fra tidligere operatør

Hvordan kan Talkmore Bedrift hjelpe oss med bruddgebyr?

Vi i Talkmore Bedrift kan som regel tilby bedriften deres en utkjøpsavtale. Vi betaler ikke bruddgebyret ut til tidligere operatør eller til deg som kunde, men vi krediterer (altså trekker fra) opptil kr. 3000 per mobilnummer fra regningen deres hos oss. Har dere eksempelvis 4 numre som har fått bruddgebyr på kr. 3000 + mva., trekker vi fra kr. 12,000 på fakturaen deres hos oss. 

 

For å kunne legge inn denne utkjøpskreditten, trenger vi en fakturakopi av bruddfakturaen fra tidligere operatør. Kopien vi får tilsendt må inneholde alle sidene av fakturaen, slik at beløp og hvilke numre det gjelder fremkommer.

 

Merk at denne avtalen har en avtaleperiode på 24 mnd. Dersom dere bytter operatør før avtaleperioden er over, vil vi fakturere dere det dere har brukt av utkjøpskreditten. Vi legger altså ikke til et bruddgebyr fra vår side, men fakturerer det vi har lagt ut for dere.

 

 

Hvordan kan jeg få utkjøpsavtale?

Om du har behov for utkjøpsavtalen, er det bare å kontakte oss på 91509915 eller bedrift@talkmore.no. Da får du en ferdig utfylt avtale tilsendt på mail, og må sende en signert versjon tilbake til oss sammen med bruddfakturakopien.

Hvorfor har dere ikke trukket fra utkjøpsbeløpet?

Dersom du ikke har sendt oss bruddfakturaen, har vi heller ikke kreditert beløpet enda. Denne må vi ha for å kunne dokumentere hvilke numre og hvilket beløp vi har kreditert. Dette må sendes inn i løpet av 4 måneder, for at vi skal kunne kreditere beløpet.

 

Har du mistet fakturaen? Da kan du enten logge inn på tidligere operatørs Mine Sider eller kontakte dem for å be om en kopi.

 

Bruddfakturakopi kan sendes på mail til bedrift@talkmore.no.

Fant du det du lette etter?

Oppdatere personalia til bruker

Dersom du har registrert feil bruker informasjon eller vil oppdatere dette kan dette enkelt gjøres via Talkmore-appen eller Mine Sider.

Les mer

Hva er inkludert i mitt abonnement?

Som kunde hos oss har du alltid disse tjenestene og fordelene inkludert. Les mer her for å få mest ut av ditt abonnement.

Les mer

Oppsigelse av gammel operatør

Ved overføring til oss blir ditt abonnement hos din tidligere operatør automatisk sagt opp. Les mer om prosessen her.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.