Bestillingen min feilet – hva gjør jeg?

Det kan være mange årsaker til at bestillingen din har feilet, men fortvil ikke
– som regel er det ikke noe problem å fikse det!

Her har vi listet opp de vanligste årsakene til at en bestilling feiler:


  1. Er nummeret ditt registrert på et annet navn hos din nåværende operatør?

    Dersom ditt nummer eies av en annen vil du motta en SMS fra 1960.
    Svar på SMS til 1960 med kodeord BEKREFT for å bekrefte at du har lov til å overføre nummeret i ditt navn.

  2. Eies ditt nummer av bedrift/arbeidsgiver?

    Dersom du har hatt telefon gjennom en annen arbeidsgiver, kan det hende den bedriften er oppført som eier av nummeret ditt. Send oss et eierskifteskjema slik at vi kan endre eieren fra gammel til ny arbeidsgiver.
    Eierskifteskjema finner du her.

  3. Er ditt nummer sagt opp hos gammel operatør?

    Ditt nummer må være aktivt hos en annen operatør for at du skal kunne overføres til Talkmore. Du må ta kontakt med din nåværende operatør for å heve oppsigelsen, før du kan bytte til Talkmore.

  4. Har du hemmelig nummer?

    Står du oppført med "hemmelig nummer" hos din nåværende operatør, må du åpne dette hos nåværende operatør før du overføres til Talkmore.
Fant du det du lette etter?
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.