Frakt og levering

Frakt og levering
Talkmore leverer kun til fastlands-Norge, Jan Mayen og Svalbard. Av sikkerhetsmessige hensyn leverer vi kun til den adresse som blir oppgitt under betalingsalternativene gjennom Klarna. Har du spørsmål om levering, kontakt kundeservice på telefon 91509915.

Merverdiavgift (moms) Jan Mayen og Svalbard. 
Du kan få refundert merverdiavgift om du kjøper en vare eller frakter en vare til Jan Mayen eller Svalbard. MVA vil ikke bli kreditert automatisk når du bestiller, derfor må du gjøre følgende: 

 

  1. Bestiller du varen direkte til Jan Mayen eller Svalbard må du ta kontakt med Modino og informere om det. Når Modino har bekreftet at varen blir sendt til Jan Mayen eller Svalbard vil MVA bli kreditert.
  2. Bestiller du en vare som du skal frakte til Jan Mayen eller Svalbard må du først bestille varen. Deretter må du ta kontakt med Modino som vil sende et skjema ferdig utfylt med varer og priser. Skjemaet som du mottar må ha stempel hos tollvesenet eller sysselmester. Ferdig utfylt skjema skal sendes i retur til Modino som vil kreditere MVA.

Ordreutsendelse
Talkmore sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeidsdag.

Leveringsmåte
Talkmore benytter Bring sin tjeneste Bedriftspakke for utlevering. Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.

Fraktkostnader
Talkmore benytter Bring sine satser for frakt. Pris for frakt blir oppgitt før du bekrefter din bestilling til oss.

Pakkesporing
Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke sendes til deg pr e-post når pakken sendes fra vårt lager. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke sporingsnummer som du har fått fra posten.

Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Meld fra skriftlig til Talkmore via talkmore@modino.no.
  • Når Talkmore har registrert saken går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til Talkmore sammen med den forsendelsen som er skadet.
  • Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.

Problemer ved kreditering


Har du mottatt kreditnota, men ingen penger?
Kontakt oss da på e-post (talkmore@modino.no).
Fant du det du lette etter?

Endre innhold på bestilling som allerede er lagt inn

Har du allerede lagt inn en bestilling, men ønsker å endre på den?

Les mer

SomNy

Gå for et grønnere valg - kjøp en brukt mobil!

Les mer

Reklamasjon

Her finner du informasjon om reklamasjon på produkter med feil eller mangel.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.