- 30 timer juridisk rådgivning med advokat i året, i saker hvor det ikke foreligger tvist
- Rask hjelp til begrensing av skadeomfang og iverksetting av tiltak som skal forhindre ytterligere misbruk eller spredning av krenkende innhold på nett
- Juridisk bistand for inntil 3 millioner kroner ved tvister
- Kompensasjon av økonomiske tap på opptil 300 000,– ved identitetstyveri og krenkende nettpubliseringer
- Økonomisk tap for nye varer kjøpt på nett direkte fra forhandler/næringsdrivende der kjøpesummen er mellom 500,– og 10 000,–
- Kompensasjon som følge av tapt lønnsinntekt på opptil 15 000,–
- Psykologbistand etter å ha opplevd identitetstyveri eller en krenkende nettpublisering på opptil 30 000,–
- Hele husstanden er dekket (ektefelle/samboer og hjemmeboende barn under 20 år)
- Dekning for feilkjøp av eller i app gjort av barn under 10 år
- Ta kontakt med HELP forsikring via www.help.no, på telefon 22 99 99 99 eller ved å sende en mail til post@help.no for å opprette en sak
- Start gjerne med å fortelle hva saken gjelder og hva du trenger hjelp til
- Når saken er registrert blir du kontaktet av en HELP-advokat med kompetanse på rettsområdet som saken gjelder, og som vil være ansvarlig for å følge opp saken din og deg videre
- Du kan enkelt følge saken din på Min Side hos Help
- Rådgivning med Help før et eventuelt uhell eller i forkant av et kjøp
- Generelle og spesifikke råd knyttet til hvordan svindel/misbruk skjer og hva man kan gjøre for å forhindre det
- Generelle og spesifikke råd om hvordan man forholder seg dersom man har mistanke om at man er utsatt for svindel/misbruk
- Få tilgang på digital kjøpskontrakt på HELPs kundeportal Min Side
- Talkmore fungerer som tjenesteagent for HELP forsikring
- Forsikringen er kun gjeldende så lenge du har et aktivt abonnement hos Talkmore
- Les mer om Digital Trygghet og last ned vilkår
Last ned vilkår som PDF